Profesjonalne usługi zewnętrznego Medycznego Contact Center
dla Twoich Pacjentów - sprawdź!

  • Pomagamy obsłużyć ruch telefoniczny w Twojej placówce
  • Uprawniamy kontakt z placówką medyczną dla Pacjentów
  • Skutecznie wspieramy w realizacji wyznaczonych celów biznesowych
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc

Profesjonalne usługi Contact Center Medidesk
dla Twojej placówki medycznej

Obsługa telefonicznego ruchu przychodzącego

Realizacja telefonicznego ruchu wychodzącego

Obsługa akcji specjalnych: szczepienia, profilaktyka

Rozwiązaniem braku możliwości obsługi ruchu telefonicznego w placówce medycznej jest zewnętrzne
Contact Center Medyczne

WYZWANIA PRZED KTÓRYMI STOJĄ PLACÓWKI MEDYCZNE

Dział Contact Center Medidesk został stworzony dla celów maksymalizacji przychodów placówek medycznych z jednoczesną minimalizacją kosztów i optymalizacją samego procesu telefonicznej obsługi pacjentów.


Nasza wiedza i doświadczenie pozwala realizować obsługę Pacjentów na najwyższym poziomie pomagając Twojemu biznesowi rosnąć.

25% wzrost

pozyskanych pacjentów

3x wyższa skuteczność

w umawianiu wizyt

DLACZEGO CONTACT CENTER MEDIDESK

Co przemawia za naszym rozwiązaniem?

500 konsultantów pracujących w godz. 7-22, 7 dni w tygodniu

40-50 tys. połączeń odbieranych miesięcznie w ramach infolinii

Koordynator Zespołu - 1 osoba odpowiedzialna za 12-15 konsultantów

Kierownik Projektu osoba dedykowana do kontaktu z placówką

Dział Jakości - weryfikacja i kontrola jakości rozmów

Dział Szkoleń - trenerzy realizujący regularne szkolenia

Aktualne wyzwania placówek medycznych w związku z obsługą rejestracji na szczepienia p. COVID -19

  • wzmożony ruch telefoniczny związany z telefoniczną rejestracją na szczepienia oraz ograniczeniami (lockdown)
  • rozdzielenie ruchu telefonicznego pacjentów na szczepienie oraz zapisów na wizytę stacjonarną, telekonsultację
  • braki personelu na rejestracji w związku z chorobą lub trudnością w zatrudnieniu
  • brak infrastruktury zapewniającej oddzwonienia do pacjentów, którzy nie mogli skontaktować się z placówką medyczną

PROFESJONALNA OBSŁUGA TELEFONICZNA ZEWNĘTRZNEGO CALL CENTER

CO ZYSKUJESZ

Dlaczego warto skorzystać z naszej propozycji?

Elastyczność

dostosowanie zasobów do potrzeb obsługi placówki

Oszczędność

rozliczenie za rzeczywistą godzinną pracę konsultanta

Ciągłość pracy

niezależnie od absencji chorobowych i urlopów

Zastanawiasz się, czy potrzebujesz wsparcia zewnętrznego
Contact Center Medidesk?


Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej placówki już dziś!

CZY JA TEGO POTRZEBUJĘ?

Dowiedz się więcej - skorzystaj z formularza

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.