Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Dla Managera

Dla Managera Paweł Sadowski | 2019-02-20

Dlaczego lepiej zamienić zeszyt na Medidesk?

Czas czytania: < 1 minuta
Dlaczego lepiej zamienić zeszyt na Medidesk?
Digitalizacja firm w XXI wieku nie jest już fanaberią – jest koniecznością. Dobrym początkiem dla cyfrowych zmian w placówce medycznej/leczniczej jest zastąpienie tradycyjnego, papierowego sposobu umawiania wizyt prostym e-narzędziem, jak Medidesk. Zmiany nie muszą się obawiać ani pracownicy rejestracji, ani osoby zarządzające placówką – niesie ona ze sobą korzyści dla wszystkich!

Wypróbuj Medidesk bezpłatnie!

Medidesk to aplikacja dedykowana osobom zarządzającym placówkami służby zdrowia oraz pracownikom recepcji czy rejestracji. Ogromne korzyści z jej wprowadzenia do codziennej pracy odczuwają obie te grupy.

Jakie są zalety wprowadzenia aplikacji Medidesk dla menedżerów placówki?

  1. Możliwość kontroli i optymalizacji pracy rejestracji – wszystkie działania, jakie mają miejsce poprzez aplikację są w sposób automatyczny zapisywane. Dzięki temu można sprawdzać, którzy członkowie zespołu w szczególny sposób angażują się w wykonywanie obowiązków czy osiągają najlepsze wyniki i np. nagrodzić to premią.
  2. Szczegółowa analiza danych – dzięki zastosowanym w Medidesk narzędziom analitycznym w kilka minut da się sprawdzić, jakie są najczęstsze przyczyny nieumówienia wizyty, czy które źródła kontaktu cechują się najwyższą efektywnością. Wiedza ta pozwala np. opracowywać strategie marketingowe placówki i modyfikować politykę cenową.
  3. Dostęp do zapisanych danych w każdej chwili, z każdego miejsca oraz ich bezpieczeństwo – za pomocą logowania do Medidesk i konta użytkownika, w którym menedżer otrzymuje odpowiedni zakres możliwości działania w aplikacji oraz sprawdzania potrzebnych informacji. Tymczasem zeszyt z terminami wizyt może zostać przypadkowo zniszczony, np. zalany kawą, przez co zapisane tam dane zostają utracone na zawsze. W przypadku aplikacji Medidesk takiego ryzyka po prostu nie ma.
  4. Poprawa jakości obsługi pacjentów – wnioski pozyskane z działu obsługi klienta Medidesk, nie pozostawiają złudzeń. Przeniesienie się z papierowego zeszytu/notatnika na narzędzie Medidesk sprawia, że pacjenci są obsługiwani szybciej, sprawniej i lepiej, a to wprost przekłada się na ich zadowolenie ze świadczonych przez placówkę usług.

Oczywiście wszystko to pozytywnie wpływa na wizerunek placówki oraz poziom osiąganych przez nią przychodów.

A jakie korzyści z wprowadzenia aplikacji Medidesk odnoszą pracownicy rejestracji?

  1. Ułatwienie pracy – aplikacja Medidesk została zaprojektowana w taki sposób, że jej obsługa jest naprawdę prosta i intuicyjna, w wielu miejscach przypominająca obsługę telefonów komórkowych. Z doświadczenia wiemy, że świetnie radzą sobie z aplikacją również osoby powyżej 50. roku życia, które często pracują na tradycyjnej rejestracji (wyposażonej nieczęsto jedynie w zeszyt wizyt) od wielu lat.
  2. Ulepszenie organizacji pracy – pracownicy rejestracji z pewnością doskonale znają sytuacje, kiedy słyszą dzwoniący gdzieś na biurku telefon, szukają go w pośpiechu, jednocześnie próbując znaleźć zeszyt z terminami wizyt i długopis, a czasami również próbując sprawdzić maila. Medidesk zastępuje wszystkie te narzędzia.
  3. Poprawa komunikacji w zespole – tzw. system karteczkowy, czyli zostawianie koleżankom z kolejnej zmiany zapisanej na papierze notki, że trzeba oddzwonić do danego pacjenta nie jest efektywne – ileż to razy takie karteczki się gubią… W Medidesk notatki znajdują się w jednym miejscu, są czytelne i nigdy się nie zapodzieją.
  4. Pozytywny wpływ na atmosferę – absolutne uporządkowanie wszystkich dróg kontaktu z placówką, przeprowadzonych rozmów, umówionych wizyt, notatek od pozostałych osób z zespołu – wszystko to pozytywnie wpływa na atmosferę, wprowadza spokój oraz pewność siebie. Wiadomo, że bez stresu pracuje się przyjemniej i efektywniej!

To zrozumiałe, że zmiana zeszytu na e-narzędzie może dla niektórych pracowników łączyć się z pewnym czasem potrzebnym na wdrożenie, jednak nie należy się niczego obawiać. Medidesk został specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić łatwość w obsłudze przy wysokim zakresie funkcjonalności. Za to pozytywne efekty wprowadzenia tego narzędzia do placówki pojawiają się już po dwóch tygodniach używania. Zachęcamy do testów!

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk