Dlaczego lepiej zamienić zeszyt na Medidesk?

Dlaczego lepiej zamienić zeszyt na Medidesk?

Digitalizacja firm w XXI wieku nie jest już fanaberią – jest koniecznością. Dobrym początkiem dla cyfrowych zmian w placówce medycznej/leczniczej jest zastąpienie tradycyjnego, papierowego sposobu umawiania wizyt prostym e-narzędziem, jak Medidesk. Zmiany nie muszą się obawiać ani pracownicy rejestracji, ani osoby zarządzające placówką – niesie ona ze sobą korzyści dla wszystkich!

Medidesk to aplikacja dedykowana osobom zarządzającym placówkami służby zdrowia oraz pracownikom recepcji czy rejestracji. Ogromne korzyści z jej wprowadzenia do codziennej pracy odczuwają obie te grupy.

Jakie są zalety wprowadzenia aplikacji Medidesk dla menedżerów placówki?

  1. Możliwość kontroli i optymalizacji pracy rejestracji – wszystkie działania, jakie mają miejsce poprzez aplikację są w sposób automatyczny zapisywane. Dzięki temu można sprawdzać, którzy członkowie zespołu w szczególny sposób angażują się w wykonywanie obowiązków czy osiągają najlepsze wyniki i np. nagrodzić to premią.
  2. Szczegółowa analiza danych – dzięki zastosowanym w Medidesk narzędziom analitycznym w kilka minut da się sprawdzić, jakie są najczęstsze przyczyny nieumówienia wizyty, czy które źródła kontaktu cechują się najwyższą efektywnością. Wiedza ta pozwala np. opracowywać strategie marketingowe placówki i modyfikować politykę cenową.
  3. Dostęp do zapisanych danych w każdej chwili, z każdego miejsca oraz ich bezpieczeństwo – za pomocą logowania do Medidesk i konta użytkownika, w którym menedżer otrzymuje odpowiedni zakres możliwości działania w aplikacji oraz sprawdzania potrzebnych informacji. Tymczasem zeszyt z terminami wizyt może zostać przypadkowo zniszczony, np. zalany kawą, przez co zapisane tam dane zostają utracone na zawsze. W przypadku aplikacji Medidesk takiego ryzyka po prostu nie ma.
  4. Poprawa jakości obsługi pacjentów – wnioski pozyskane z działu obsługi klienta Medidesk, nie pozostawiają złudzeń. Przeniesienie się z papierowego zeszytu/notatnika na narzędzie Medidesk sprawia, że pacjenci są obsługiwani szybciej, sprawniej i lepiej, a to wprost przekłada się na ich zadowolenie ze świadczonych przez placówkę usług.

Oczywiście wszystko to pozytywnie wpływa na wizerunek placówki oraz poziom osiąganych przez nią przychodów.

A jakie korzyści z wprowadzenia aplikacji Medidesk odnoszą pracownicy rejestracji?

  1. Ułatwienie pracy – aplikacja Medidesk została zaprojektowana w taki sposób, że jej obsługa jest naprawdę prosta i intuicyjna, w wielu miejscach przypominająca obsługę telefonów komórkowych. Z doświadczenia wiemy, że świetnie radzą sobie z aplikacją również osoby powyżej 50. roku życia, które często pracują na tradycyjnej rejestracji (wyposażonej nieczęsto jedynie w zeszyt wizyt) od wielu lat.
  2. Ulepszenie organizacji pracy – pracownicy rejestracji z pewnością doskonale znają sytuacje, kiedy słyszą dzwoniący gdzieś na biurku telefon, szukają go w pośpiechu, jednocześnie próbując znaleźć zeszyt z terminami wizyt i długopis, a czasami również próbując sprawdzić maila. Medidesk zastępuje wszystkie te narzędzia.
  3. Poprawa komunikacji w zespole – tzw. system karteczkowy, czyli zostawianie koleżankom z kolejnej zmiany zapisanej na papierze notki, że trzeba oddzwonić do danego pacjenta nie jest efektywne – ileż to razy takie karteczki się gubią… W Medidesk notatki znajdują się w jednym miejscu, są czytelne i nigdy się nie zapodzieją.
  4. Pozytywny wpływ na atmosferę – absolutne uporządkowanie wszystkich dróg kontaktu z placówką, przeprowadzonych rozmów, umówionych wizyt, notatek od pozostałych osób z zespołu – wszystko to pozytywnie wpływa na atmosferę, wprowadza spokój oraz pewność siebie. Wiadomo, że bez stresu pracuje się przyjemniej i efektywniej!

To zrozumiałe, że zmiana zeszytu na e-narzędzie może dla niektórych pracowników łączyć się z pewnym czasem potrzebnym na wdrożenie, jednak nie należy się niczego obawiać. Medidesk został specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić łatwość w obsłudze przy wysokim zakresie funkcjonalności. Za to pozytywne efekty wprowadzenia tego narzędzia do placówki pojawiają się już po dwóch tygodniach używania. Zachęcamy do testów!

Autor: Redakcja
|
Dodano: 20 lutego 2019

Powiązane posty

up-selling w placówce medycznej

Up-selling w placówce medycznej – jak robić to skutecznie?

Up-selling, zwany również sprzedażą uzupełniającą, to jedna z technik sprzedażowych, polegająca na oferowaniu klientom towarów/usług/rozwiązań droższych niż te, których dotychczas używali i te, którymi są pierwotnie zainteresowani. Co ważne, up-selling może być z powodzeniem stosowany również w placówkach medycznych.
Autor: Redakcja
|
2019-10-16

Jakie funkcje pełni rejestracja w sprawnym działaniu placówki medycznej?

Ile razy zdarzyło nam się bezskutecznie dzwonić do placówki medycznej, by ustalić termin pilnej wizyty? Obsługując pacjenta, rejestracja medyczna nie potrafiła pogodzić grafiku lekarza z naszym kalendarzem, a w sytuacji, gdy lekarz nie pojawił się w pracy, nie zostaliśmy poinformowani? To tylko namiastka z codziennych scenariuszy na co dzień dotykających pacjentów, którzy chcą dostać się na wizytę do specjalisty. Jaką funkcję pełni rejestracja w sprawnym działaniu placówki medycznej?
Autor: Redakcja
|
2019-09-25
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/