Dlaczego warto kontrolować w czasie rzeczywistym zgłoszenia pacjentów do placówki medycznej?
Odbieraj i monitoruj połączenia telefoniczne
Połączenie telefoniczne uznawane jest przez większość pacjentów jako najszybszy i najwygodniejszy kontakt z placówką medyczną. Umożliwia otrzymanie odpowiedzi na zadane pytanie lub rozwianie ewentualnych wątpliwości dotyczących wizyty lub zabiegu w przeciągu zaledwie kilku minut. Niestety czasami przy próbie połączenia linia okazuje się zajęta lub pracownik rejestracji obsługuje pacjentów stacjonarnych i nie ma możliwości podniesienia słuchawki. W takiej sytuacji chory jest zmuszony albo cierpliwie ponowić próbę połączenia albo… zrezygnować z konsultacji lub zabiegu. Jednocześnie wiąże się to ze stratą potencjalnego zarobku dla placówki medycznej i przyczynia się również do negatywnego wizerunku firmy. Aby temu zaradzić warto zainstalować w rejestracji system, który będzie rejestrował wszystkie przychodzące połączenia, również te nieodebrane (z powodu zajętości pracownika lub w sytuacjach kiedy pacjent trafił na zajętą linię).
Sprawdzaj na bieżąco wiadomości mailowe
Nie każdy pacjent lubi rozmawiać telefonicznie z pracownikami placówek medycznych. Czasami zdarza się również, że po kilku nieudanych próbach połączenia decyduje się on na wysłanie wiadomości mailowej do przychodni lekarskiej lub szpitala. W przypadku tego sektora biznesowego pacjenci nie powinni czekać zbyt długo na odpowiedź. W grę wchodzi bowiem ich zdrowie i dobre samopoczucie. Tutaj należy działać od razu. Z pomocą przychodzi innowacyjny system, który pozwala na sprawdzanie w czasie rzeczywistym wiadomości mailowych. Od teraz żadna wiadomość nie pozostanie przypadkowo pominięta, a czas odpowiedzi zostanie skrócony do niezbędnego minimum. Zaowocuje to zwiększeniem liczby stałych pacjentów i wzrostem satysfakcji z obsługi.
Kontroluj przesłane formularze ze strony internetowej
Formularze kontaktowe dostępne na stronach internetowych placówek medycznych również cieszą się popularnością wśród pacjentów placówek medycznych. Aby przeciwdziałać „zaleganiu” zapytań chorych i odpowiadaniu na wiadomości z dużym opóźnieniem, warto zainstalować system, który w czasie rzeczywistym będzie informował o pojawieniu się nowego zapytania wysłanego poprzez formularz. Dzięki temu, że wszystkie powiadomienia będziemy mogli monitorować na bieżąco, w dodatku w jednym miejscu, minimalizujemy ilość utraconych pacjentów z powodu braku kontaktu ze strony placówki medycznej praktycznie do zera. Zwiększamy zyski, pozyskujemy stałych, zadowolonych pacjentów, rozwijamy placówkę medyczną. Brzmi jak bajka? Poznajcie innowacyjny system Medidesk, którego pojawienie się na rynku stanowi przełom w profesjonalnej obsłudze pacjentów.
Medidesk – innowacyjny system usprawniający pracę rejestracji medycznej
W tym roku na polskim rynku pojawiła się innowacyjna aplikacja Medidesk, która stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na tego typu narzędzie. System Medidesk charakteryzuje się intuicyjnym panelem zarządzania, możliwością utworzenia personalnych kont dla wszystkich pracowników (dzięki temu właściciele i menadżerowie placówek mogą sprawować lepszą kontrolę nad prawidłową praca personelu).
System Medidesk jest dedykowany pracownikom rejestracji, menadżerom oraz działom marketingu placówek medycznych. Dzięki wielu praktycznym zastosowaniom od pierwszego dnia wdrożenia go do konkretnej przychodni lekarskiej lub szpitala, pracownicy odczuwają znacząco poprawę komfortu pracy, a pacjenci cieszą się z bardziej profesjonalnej obsługi.
Najważniejsze zalety innowacyjnego systemu Medidesk:
- Umożliwia analizę zgłoszeń w czasie rzeczywistym
- Zapewnia kontrolę procesu umawiania wizyty
- Odczuwalnie wspiera pracę rejestracji medycznej
- Motywuje pracowników do rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych
- Umożliwia weryfikację poszczególnych rejestratorek
- Kreuje nowe standardy obsługi pacjentów
- Wspiera kontrolę wydatków na cele marketingowe
- Wpływa na wzrost przychodów placówki medycznej
Przychodnie lekarskie oraz szpitale zainteresowane wdrożeniem systemu Medidesk do swojej placówki otrzymują dostęp do narzędzia wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonaną przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej dostaje możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystania ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym. Zapraszamy do współpracy!
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?