Na polskim rynku medycznym pojawiła się innowacyjna aplikacja, której zadaniem jest ułatwienie zarządzania pracą rejestracji oraz aktywnością marketingową przychodni lekarskich i szpitali.
Medidesk to nowoczesne narzędzie, które zostało stworzone z myślą o kierownikach placówek medycznych, którym zależy na zwiększeniu zysków przy jednoczesnym wsparciu rejestracji w sprawniejszej i lepszej jakościowo obsłudze pacjentów – zarówno telefonicznej, jak również zgłoszeń wysyłanych drogą mailową poprzez dedykowane formularze.
Co to jest Medidesk i jak wpływa na pracę placówek medycznych?
Głównym zadaniem aplikacji Medidesk jest wsparcie i zautomatyzowanie wszystkich działań związanych z obsługą pacjentów w przychodniach lekarskich i szpitalach. Narzędzie to pozwala również na usprawnienie prowadzonych działań marketingowych, procesu sprzedaży usług komercyjnych oraz wdrożenie rozwiązań, które poprawią wewnętrzne procedury funkcjonowania placówki medycznej.
Należy podkreślić, że interface systemu, w którym logować się będą osoby odpowiedzialne za wykonywanie obowiązków zawodowych, jak również właściciele placówek medycznych, powinien być przystosowany do dostępu z poziomu strony www, urządzeń mobilnych: komórek i tabletów, a także komputerów desktopowych oraz laptopów.
System taki powinien posiadać własne mechanizmy analizy danych (BI – Business Intelligence), które będą bazować na doświadczeniu konkretnej placówki medycznych oraz rekomendowanych wzorcach z rynku medycznego.
Medidesk – innowacja na polskim rynku w wirtualnej obsłudze pacjentów
Medidesk jest zupełnie nowym rozwiązaniem dla branży medycznej służącym do obsługi zgłoszeń pacjentów w placówkach medycznych. Ten innowacyjny system jest intuicyjny, prosty w obsłudze i znacznie ułatwia zarządzanie pracą rejestracji i aktywnością marketingową podmiotów medycznych.
Jakie są najważniejsze zalety systemu Medidesk:
- Umożliwia pełną weryfikację zgłoszeń pacjentów (telefony, strona www)
- Pozwala na analizę zgłoszeń w czasie rzeczywistym
- Gwarantuje pełną kontrolę procesu umawiania wizyty
- Zapewnia szczegółową analizę ruchu z kampanii Adwords i innych źródeł
- Pozwala kontrolować wydatki na cele marketingowe
- Stanowi narzędzie wspierające codzienną pracę rejestratorek
- Motywuje pracowników rejestracji do rzetelnej pracy
- Umożliwia weryfikację poszczególnych rejestratorek
- Kreuje nowe standardy obsługi pacjentów
- Przyczynia się do realnego zwiększenia przychodów
Po zalogowaniu do swojego panelu osoby zarządzające placówkami medycznymi mogą na bieżąco kontrolować ile zgłoszeń (telefonicznych i mailowych) pozostało bez jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony rejestracji, a także do ilu potencjalnych pacjentów oddzwoniono lub odpisano na pytanie zadane poprzez formularz. Pozwala to na zachowanie ciągłej kontroli efektywności pracy zatrudnianych osób, a dla pracowników rejestracji stanowi dodatkową motywację do tego, aby rzetelnie wykonywać wszystkie powierzone obowiązki.
Aplikacja Medidesk pozwala na śledzenie oraz weryfikowanie kanałów reklamowych uruchomionych w celu pozyskania nowych pacjentów, tak aby wybrać te najbardziej opłacalne dla konkretnej placówki medycznej.
Dla kogo innowacyjny system Medidesk będzie wsparciem w codziennej pracy?
- Dla Rejestracji – poprzez wdrożenie do placówki medycznej systemu Medidesk codzienna praca rejestracji medycznej stanie się znacznie prostsza i efektywniejsza. Narzędzie to stanowi „wirtualne centrum dowodzenia”, które umożliwia rejestrowanie wszystkich połączeń telefonicznych, zgłoszeń mailowych i zapytań wysłanych poprzez strony internetowe i formularze. Dzięki temu zyskujemy pewność, że żaden kontakt ze strony pacjentów nie pozostanie bez odzewu, a my nie stracimy potencjalnego przychodu związanego z umówieniem wizyty lub wykonaniem zabiegu.
- Dla Menadżerów – e-narzędzie Medidesk pozwala na bieżącą kontrolę nad pracą rejestracji, a także wszelkimi procesami zachodzącymi w placówce medycznej. Dzięki możliwości odsłuchiwania rozmów oraz wglądu do statystyk w czasie rzeczywistym, możemy skuteczniej rozwijać prowadzony biznes, a docelowo zwiększać przychody placówki lub szpitala. Manager placówki, który chce poszerzyć swoją wiedzę na temat standardów obsługi klienta w swojej placówce i dowiedzieć się w jaki sposób pracownicy komunikują się z pacjentami, powinien w pierwszej kolejności wykonać audyt pracy rejestracji w placówce medycznej i przez 14 dni za darmo przetestować aplikację Medidesk.
- Dla Marketingu – system Medidesk umożliwia wzgląd w koszty prowadzonych kampanii marketingowych oraz ich efekty. Pozwala na szybką optymalizację i poprawę prowadzonych działań w celu zmaksymalizowania sprzedaży usług.
Procedura stworzenia dostępu do systemu Medidesk dla konkretnej placówki medycznej lub szpitala jest niezwykle prosta. Dostęp do narzędzia otrzymuje się wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonają przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej ma możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystać ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym.