Widok listy

Kolejna Akademia Managera Ochrony Zdrowia za nami

29 i 30 listopada w hotelu Sound Garden w Warszawie odbyła się VII już edycja Akademii Managera Ochrony Zdrowia, organizowana przez Medidesk.

W wydarzeniu hybrydowo wzięło udział blisko 400 uczestników, reprezentujących ośrodki ochrony zdrowia z całego kraju. VII edycja była rekordowa pod każdym względem, co sprawia, że Akademia Managera Ochrony Zdrowia staje się jednym z ważniejszych wydarzeń adresowanych do branży medycznej w Polsce.

Dwudniowa konferencja składała się z szeregu paneli dyskusyjnych i wykładów poruszających najważniejsze aspekty zarządzania ośrodkami zdrowia  w zakresie sprzedaży, obsługi pacjenta i cyfryzacji usług medycznych. Wśród naszych panelistów i prelegentów znaleźli się reprezentanci czołowych polskich placówek i firm o profilu medycznym takich jak: Grupa Scanmed, Centrum Medyczne Goldenmed, MedicalWorkers, Zdrowie Kielce czy Szpital Dworska.

Duży nacisk położyliśmy również na networking wśród uczestników, który w ich ocenie doskonale uzupełnia wartość merytoryczną i daje pole do nawiązania długotrwałych i solidnych relacji biznesowych.

Dodatkową atrakcją, zwieńczającą pierwszy dzień Akademii był uroczysty bankiet, podczas którego specjalną statuetką nagrodziliśmy dziesięć placówek sektora ochrony zdrowia, wyróżniających się najlepszymi wynikami w takich kategoriach jak: „najskuteczniejsza kampania marketingowa”, „najwyższy poziom odbieralności połączeń przychodzących” czy „mistrz efektywności”.

Rozpoczynamy prace nad kolejną, ósmą już edycją, którą planujemy na wiosnę przyszłego roku. Mamy nadzieję, że ósemka również będzie rekordowa pod względem frekwencji.

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się