Widok listy

Kompetencje dla Sektora Zdrowia – zyskaj dofinansowanie

Skorzystaj z dotacji, które pozwolą na rozwinięcie umiejętności i zdolności Twoich pracowników – uzyskaj dofinansowanie dla swojej placówki w ramach projektu „Kompetencje dla Sektora Zdrowia”

Do projektu kwalifikują się przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie, które prowadzą lub planują prowadzenie działalności w ramach sektora opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Co ważne przedsiębiorstwa biorące udział w projekcie muszą posiadać kody PKD (główne lub poboczne) z grupy PKD: Q86 Opieka zdrowotna lub PKD Q 88.1

Przedsiębiorstwa mogą uzyskać kilkadziesiąt tysięcy złotych na usługi szkoleniowe dla swojego personelu.

Warunki dofinansowania:

  • 7837,5 zł – limit wsparcia na pesel (uczestnika)
  • 100 procent – poziom dofinansowania
  • 0 procent – wkładu własnego

 

Projekt podzielony został na 4 etapy:

  • Opracowanie dokumentacji zgłoszeniowej – do 5 dni (zależnie od aktualnego naboru)
  • Zgłoszenie przedsiębiorstwa
  • Realizacja szkolenia – okres ustalany indywidualnie
  • Opłata projektu przez operatora (PARP)

 

Jak to działa?

Zgłaszasz się -> Pomagamy dopełnić wszystkie formalności -> Przygotujemy za Ciebie wszystkie dokumenty -> Podpisujesz umowę
-> Organizujemy dla Ciebie szkolenie

UMÓW SIĘ na bezpłatną konsultację z naszym specjalistą – zweryfikujemy, czy Twoja placówka, ma szansę na otrzymanie dofinansowania w ramach projektu „Kompetencje dla Sektora Zdrowia” oraz odpowiemy na wszelkie Twoje pytania.

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się