Nowe funkcjonalności w systemie Medidesk

Nowe funkcjonalności w systemie Medidesk

Innowacyjny system Medidesk, stworzony z myślą o pracownikach Rejestracji, działach marketingu oraz kierownikach placówek medycznych nieustannie się rozwija. Jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się Państwu rozszerzeniem go o trzy nowe funkcjonalności, które mają w jeszcze większym stopniu usprawnić wykonywanie codziennej pracy oraz umożliwić przygotowywanie szczegółowych raportów oraz analiz dotyczących efektywności pracy Pracowników placówek medycznych i szpitali. Warto już dzisiaj rozpocząć korzystanie z wdrożonych rozwiązań, które pozwolą Państwu na zaoszczędzenie czasu i umożliwią pozyskanie nowych Pacjentów.

Pobieranie nagrań rozmów przychodzących

Pierwszą nową funkcjonalnością narzędzia Medidesk jest możliwość pobierania nagrań rozmów przychodzących. Wszystkie rozmowy przychodzące są nagrywane. Dodana przez nas funkcjonalność umożliwia pobieranie rozmów bezpośrednio na komputer i odsłuchiwanie zawsze, kiedy jest taka potrzeba (w dowolnym miejscu i o dowolnej porze). Dzięki temu rozwiązaniu zyskujemy gwarancję, że nie umkną naszej uwadze żadne istotne szczegóły związane z obsługą Pacjentów, takie jak np. data umówionej wizyty lub zapytanie ze strony Pacjenta dotyczące zaplanowanej wizyty lub wykonania konkretnego zabiegu.
Aby móc pobrać nagrania rozmów przychodzących należy podczas logowania się do systemu wybrać przypisany numer aparatu telefonicznego (uwaga: funkcjonalność nie jest przypisana do nazw aparatów typu „admin”). Następnie należy wybrać zakładkę „HISTORIA ZGLOSZEŃ” (umówione wizyty lub zgłoszenia bez wizyty), kliknąć wybraną rozmowę i nacisnąć „POBIERZ NAGRANIE”.

Oddzwanianie z poziomu panelu na nieodebrane połączenia

Jeszcze nigdy oddzwanianie na nieodebrane połączenia od Pacjentów nie było tak proste i wygodne. Wystarczy jedno kliknięcie, a system automatycznie wybierze numer z rejestru nieodebranych połączeń i skontaktuje się z rozmówcą. Od tej chwili żadne połączenie nie zostanie „bez odbioru”. Należy podkreślić, że każde nieodebrane połączenie jest równoznaczne z utratą potencjalnego Pacjenta, a więc w konsekwencji brakiem nowego dochodu.
O każdego Pacjenta warto zatem i należy „zawalczyć”, a oddzwanianie na nieodebrane połączenie stawia nas w pozytywnym świetle, jako placówkę zainteresowaną Pacjentami i zaangażowaną w ich leczenie. Dzięki systemowi Medidesk codzienne wykonywanie połączeń stanie się dla Pracowników Rejestracji znacznie łatwiejsze i wygodniejsze.
W celu oddzwonienia z poziomu panelu na nieodebrane połączenie należy wybrać z panelu stan „NIEODEBRANE POŁĄCZENIE”, następnie kliknąć „NUMER TELEFONU”, „IMIĘ I NAZWISKO” lub link „POŁĄCZ”. Kiedy Twój telefon zadzwoni, podnieś słuchawkę i czekaj na połączenie.

Eksport danych wszystkich zgłoszeń przychodzących – analiza, filtrowanie i przetwarzanie

Od teraz system Medidesk umożliwia eksport z poziomu panelu wszystkich zgłoszeń przychodzących, a także ich dowolną analizę, filtrowanie oraz przetwarzanie. W tym celu trzeba po zalogowaniu się do aplikacji kliknąć w ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu. Aby pobrać aktualny widok zgłoszeń na ekranie rejestracji należy kliknąć „ZGŁOSZENIA”. Jeśli interesuje nas podgląd umówionych wizyt należy kliknąć „UMÓWIONE WIZYTY”. Jeśli zaś chcemy sprawdzić ilość zgłoszeń bez wizyty należy kliknąć „ZGŁOSZENIA BEZ WIZYTY”.
Podmioty medyczne zainteresowane wdrożeniem systemu Medidesk do swojej placówki otrzymują dostęp do narzędzia wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonają przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej ma możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystać ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym.

2017-10-03T13:16:00+00:00 Autor: |Nowości|
close
Potrzebujesz
więcej informacji?
Oddzwonię do Ciebie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.

Zostaw numer
oddzwonimy!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.