Nowe funkcjonalności w systemie Medidesk

Nowe funkcjonalności w systemie Medidesk

Innowacyjny system Medidesk, stworzony z myślą o pracownikach Rejestracji, działach marketingu oraz kierownikach placówek medycznych nieustannie się rozwija. Jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się Państwu rozszerzeniem go o trzy nowe funkcjonalności, które mają w jeszcze większym stopniu usprawnić wykonywanie codziennej pracy oraz umożliwić przygotowywanie szczegółowych raportów oraz analiz dotyczących efektywności pracy Pracowników placówek medycznych i szpitali. Warto już dzisiaj rozpocząć korzystanie z wdrożonych rozwiązań, które pozwolą Państwu na zaoszczędzenie czasu i umożliwią pozyskanie nowych Pacjentów.

Pobieranie nagrań rozmów przychodzących

Pierwszą nową funkcjonalnością narzędzia Medidesk jest możliwość pobierania nagrań rozmów przychodzących. Wszystkie rozmowy przychodzące są nagrywane. Dodana przez nas funkcjonalność umożliwia pobieranie rozmów bezpośrednio na komputer i odsłuchiwanie zawsze, kiedy jest taka potrzeba (w dowolnym miejscu i o dowolnej porze). Dzięki temu rozwiązaniu zyskujemy gwarancję, że nie umkną naszej uwadze żadne istotne szczegóły związane z obsługą Pacjentów, takie jak np. data umówionej wizyty lub zapytanie ze strony Pacjenta dotyczące zaplanowanej wizyty lub wykonania konkretnego zabiegu.
Aby móc pobrać nagrania rozmów przychodzących należy podczas logowania się do systemu wybrać przypisany numer aparatu telefonicznego (uwaga: funkcjonalność nie jest przypisana do nazw aparatów typu „admin”). Następnie należy wybrać zakładkę „HISTORIA ZGLOSZEŃ” (umówione wizyty lub zgłoszenia bez wizyty), kliknąć wybraną rozmowę i nacisnąć „POBIERZ NAGRANIE”.

Oddzwanianie z poziomu panelu na nieodebrane połączenia

Jeszcze nigdy oddzwanianie na nieodebrane połączenia od Pacjentów nie było tak proste i wygodne. Wystarczy jedno kliknięcie, a system automatycznie wybierze numer z rejestru nieodebranych połączeń i skontaktuje się z rozmówcą. Od tej chwili żadne połączenie nie zostanie „bez odbioru”. Należy podkreślić, że każde nieodebrane połączenie jest równoznaczne z utratą potencjalnego Pacjenta, a więc w konsekwencji brakiem nowego dochodu.
O każdego Pacjenta warto zatem i należy „zawalczyć”, a oddzwanianie na nieodebrane połączenie stawia nas w pozytywnym świetle, jako placówkę zainteresowaną Pacjentami i zaangażowaną w ich leczenie. Dzięki systemowi Medidesk codzienne wykonywanie połączeń stanie się dla Pracowników Rejestracji znacznie łatwiejsze i wygodniejsze.
W celu oddzwonienia z poziomu panelu na nieodebrane połączenie należy wybrać z panelu stan „NIEODEBRANE POŁĄCZENIE”, następnie kliknąć „NUMER TELEFONU”, „IMIĘ I NAZWISKO” lub link „POŁĄCZ”. Kiedy Twój telefon zadzwoni, podnieś słuchawkę i czekaj na połączenie.

Eksport danych wszystkich zgłoszeń przychodzących – analiza, filtrowanie i przetwarzanie

Od teraz system Medidesk umożliwia eksport z poziomu panelu wszystkich zgłoszeń przychodzących, a także ich dowolną analizę, filtrowanie oraz przetwarzanie. W tym celu trzeba po zalogowaniu się do aplikacji kliknąć w ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu. Aby pobrać aktualny widok zgłoszeń na ekranie rejestracji należy kliknąć „ZGŁOSZENIA”. Jeśli interesuje nas podgląd umówionych wizyt należy kliknąć „UMÓWIONE WIZYTY”. Jeśli zaś chcemy sprawdzić ilość zgłoszeń bez wizyty należy kliknąć „ZGŁOSZENIA BEZ WIZYTY”.
Podmioty medyczne zainteresowane wdrożeniem systemu Medidesk do swojej placówki otrzymują dostęp do narzędzia wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonają przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej ma możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystać ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym.

Autor: Redakcja
|
Dodano: 3 października 2017

Powiązane posty

up-selling w placówce medycznej

Up-selling w placówce medycznej – jak robić to skutecznie?

Up-selling, zwany również sprzedażą uzupełniającą, to jedna z technik sprzedażowych, polegająca na oferowaniu klientom towarów/usług/rozwiązań droższych niż te, których dotychczas używali i te, którymi są pierwotnie zainteresowani. Co ważne, up-selling może być z powodzeniem stosowany również w placówkach medycznych.
Autor: Redakcja
|
2019-10-16

Jakie funkcje pełni rejestracja w sprawnym działaniu placówki medycznej?

Ile razy zdarzyło nam się bezskutecznie dzwonić do placówki medycznej, by ustalić termin pilnej wizyty? Obsługując pacjenta, rejestracja medyczna nie potrafiła pogodzić grafiku lekarza z naszym kalendarzem, a w sytuacji, gdy lekarz nie pojawił się w pracy, nie zostaliśmy poinformowani? To tylko namiastka z codziennych scenariuszy na co dzień dotykających pacjentów, którzy chcą dostać się na wizytę do specjalisty. Jaką funkcję pełni rejestracja w sprawnym działaniu placówki medycznej?
Autor: Redakcja
|
2019-09-25
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/