Cały czas pracujemy nad tym, aby udoskonalać naszą aplikację i wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które mogą jeszcze bardziej usprawnić i przyspieszyć pracę naszych klientów.
Od tego tygodnia wszyscy korzystający z wbudowanego w aplikację Medidesk oprogramowania Softphone, które umożliwia wykonywanie oraz odbieranie połączeń telefonicznych bez fizycznego używania telefonu zyskali dodatkowe możliwości.
Nowe funkcjonalności Softphone Medidesk
- obsługa jednoczesnych połączeń wraz z możliwością przełączania się pomiędzy nimi,
- zaawansowane przekazywanie połączeń tzw. attended call transfer (transfer z konsultacją),
- wewnętrzna lista kontaktów w aplikacji,
- wizualne notyfikacje (powiadomienia).
Softphone – pomocne narzędzie w czasie pandemii
Dzięki aplikacji softphone pracownicy rejestracji mają możliwość obsługi ruchu telefonicznego w placówce bez fizycznej w niej obecności. Jest to bardzo praktyczny i wygodny sposób na zorganizowanie w przychodni czy klinice, pracy zdalnej. Dzięki temu można zapewnić bezpieczeństwo zarówno pracownikom rejestracji, jak i pacjentom, a jednocześnie zadbać o ciągłość pracy placówki bez względu na sytuację epidemiologiczną.
Wszystkie osoby, które chciałyby dowiedzieć się więcej o funkcjonalnościach zarówno aplikacji softphone, jak i całego systemu Medidesk, zapraszamy do kontaktu -> https://medidesk.pl/kontakt/. Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz, a nasi eksperci odezwą się do Ciebie!
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?