Widok listy

Nowe funkcjonalności w softphone Medidesk

Cały czas pracujemy nad tym, aby udoskonalać naszą aplikację i wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które mogą jeszcze bardziej usprawnić i przyspieszyć pracę naszych klientów.

Od tego tygodnia wszyscy korzystający z wbudowanego w aplikację Medidesk oprogramowania Softphone, które umożliwia wykonywanie oraz odbieranie połączeń telefonicznych bez fizycznego używania telefonu zyskali dodatkowe możliwości.

 

Nowe funkcjonalności Softphone Medidesk

  • obsługa jednoczesnych połączeń wraz z możliwością przełączania się pomiędzy nimi,
  • zaawansowane przekazywanie połączeń tzw. attended call transfer (transfer z konsultacją),
  • wewnętrzna lista kontaktów w aplikacji,
  • wizualne notyfikacje (powiadomienia).

Softphone – pomocne narzędzie w czasie pandemii

Dzięki aplikacji softphone pracownicy rejestracji mają możliwość obsługi ruchu telefonicznego w placówce bez fizycznej w niej obecności. Jest to bardzo praktyczny i wygodny sposób na zorganizowanie w przychodni czy klinice, pracy zdalnej. Dzięki temu można zapewnić bezpieczeństwo zarówno pracownikom rejestracji, jak i pacjentom, a jednocześnie zadbać o ciągłość pracy placówki bez względu na sytuację epidemiologiczną.

Wszystkie osoby, które chciałyby dowiedzieć się więcej o funkcjonalnościach zarówno aplikacji softphone, jak i całego systemu Medidesk, zapraszamy do kontaktu -> https://medidesk.pl/kontakt/. Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz, a nasi eksperci odezwą się do Ciebie!

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się