Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Dla Rejestracji

Dla Rejestracji Paweł Sadowski | 2019-10-30

Sprzedażowy charakter rozmowy a profesjonalna obsługa rejestracji medycznej

Czas czytania: < 1 minuta
Sprzedażowy charakter rozmowy a profesjonalna obsługa rejestracji medycznej

Wypróbuj Medidesk bezpłatnie!

Na profesjonalną obsługę pacjenta przez rejestrację placówki medycznej składa się wiele czynników – stosunek rejestracji do pacjenta, atmosfera jaka towarzyszy rozmowie, a także dobór takich rozwiązań, które najlepiej spełniają oczekiwania pacjenta. W zachowaniu profesjonalizmu obsługi w każdej sytuacji bez wątpienia pomagają pracownikom rejestracji zarówno umiejętności sprzedażowej, jak i kompetencje miękkie.

W procesie rekomendowania usług medycznych bardzo ważna jest zarówno twarda wiedza z zakresu sprzedaży, jak i kompetencje miękkie pracowników rejestracji. O ile kompetencje miękkie bardzo często związane są z osobowością pracownika (oczywiście można nad nimi w pewnym stopniu pracować, ale trudno jest od podstaw nauczyć empatii czy wzajemnego zrozumienia), o tyle w ramach różnego rodzaju szkoleń da się bardzo skutecznie podnieść jakość umiejętności sprzedażowych.

To oczywiście jedynie kilka przykładów umiejętności sprzedażowych, które pozwalają pracownikom rejestracji medycznej zawsze zachowywać profesjonalizm obsługi pacjenta. Wspominaliśmy także o kompetencjach miękkich, nad którymi warto pracować – zalicza się do nich m.in. empatia (umiejętność wczucia się w sytuację rozmówcy i współprzeżywania jego emocji), cierpliwość, kreatywność i naturalna ciekawość, która nie może jednak w żadnym wypadku odbierana np. jako wścibstwo.

rejestracja medyczna

Bardzo przydatne w budowaniu zarówno umiejętności sprzedażowych rejestracji, jak i rozwoju kompetencji miękkich są szkolenia – pracownicy, którzy otrzymują odpowiednie merytoryczne wsparcie są skuteczniejsi, sprawniej udzielają wszystkich informacji i są lepiej oceniani przez pacjentów.

Jeśli chcesz podnieść kompetencje rejestracji w Twojej placówce, zgłoś się do nas! W Medidesk specjalizujemy się w szkoleniach dedykowanych zarówno pracownikom rejestracji, jak i obsłudze call center czy kadrze zarządzającej placówką – wszystkie pozwalają poprawić jakość jej pracy i przekładają się na widocznie lepsze wyniki. Szczegóły można znaleźć na naszej stronie. Zapraszamy!

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk