Dla placówek medycznych

Efektywne zarządzanie zespołem – statystyki dzienne użytkowników 

Dokładny wgląd w dzienną aktywność personelu

Analiza efektywności pracy

Precyzyjne planowanie i zarządzanie czasem

Dlaczego warto

Dlaczego warto sprawdzać statystyki dzienne ?

Zarządzaj zespołem
– dostosuj zadania i cele zespołu

Opracuj strategię
zwiększaj efektywność personelu

Kieruj obciążeniem pracy
– zapobiegaj przeciążeniom dostosowując grafik prac

Zarządzaj czasem
– efektywnie planuj zasoby i pracę zespołu

Dla placówek medycznych

Poznaj funkcje statystyk dziennych użytkowników

Lepsze zarządzanie zespołem

Dane o dziennych aktywnościach użytkowników umożliwiają menedżerom bardziej świadome zarządzanie zespołem, dostosowując zadania i cele do indywidualnych możliwości i obciążeń pracowników. 

Weryfikowanie obsłużonych zgłoszeń

Analiza dziennych statystyk pozwala na inteligentne przydzielanie zadań i alokację zasobów, zapewniając maksymalną efektywność pracy zespołu. 

Dostosowanie obciążenia pracy

Monitorowanie aktywności umożliwia zrównoważone rozłożenie połączeń, zapobiegając przeciążeniom i zwiększając satysfakcję pracowników. 

Liczba nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Z Medidesk planowanie i analizowanie jest prostsze;

Korzystanie z dziennych statystyk – to klucz do usprawnienia procesów w Twojej placówce medycznej. Szybsza obsługa i wyższa jakość świadczonych usług.

Wybierz Medidesk, aby podnieść efektywność pracy Twojej rejestracji już dziś. 

Statystki dzienne to lepsze zarządzanie zespołem i zasobami

Aplikacja oferuje szczegółowy monitoring codziennej aktywności użytkowników, co pozwala na dokładną analizę ich zaangażowania i wydajności.
Dane te są cennym źródłem informacji o umiejętnościach i preferencjach pracowników, co pozwala na lepsze dopasowanie zadań.
Aplikacja umożliwia dostosowanie obsługi połączeń biorąc pod uwagę wybór tematu rozmowy pacjenta, co pozwala na lepszą relokację członków zespołu do ich preferencji.
Formularz umożliwia pacjentom pozostawienie swojego kontaktu w celu oczekiwania na zwrotne połączenie od placówki medycznej. Jest to wygodna opcja, szczególnie w przypadku pytań dotyczących wyników badań czy innych informacji, które nie wymagają osobistej wizyty.

SKONTAKTUJ SIĘ

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce medycznej, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się