Dla placówek medycznych
Statystyki połączeń
w jednym miejscu
Usprawniaj procesy komunikacyjne
Przekształcaj dane w wiedzę
Podnieś jakość obsługi pacjentów
Dlaczego warto
Dlaczego warto używać statystyki połączeń ?
Interpretuj długość rozmowy
– identyfikuj obszary wymagające usprawnień
Usprawnij procesy komunikacyjne
– dostosuj się do potrzeb pacjentów
Zarządzaj zasobami
– dostosuj liczbę osób do natężenia połączeń
Analizuj trendy
– wykrywaj kluczowe trendy dla usprawnienia obsługi.
Dbaj o klientów
– aktualizuj standardy placówki w oparciu o potrzeby pacjentów
Oszczędzaj czas
– skróć czas pracy personelu i zwiększ jakość usług
Dla placówek medycznych
Poznaj funkcje statystyk połączeń Medidesk
Znaczenie czasu oczekiwania i długości rozmów
Analiza tych parametrów pozwala na identyfikację obszarów wymagających usprawnień, takich jak efektywność obsługi czy czas reakcji na potrzeby pacjentów.
Opracowywanie strategii obsługi
Dzięki precyzyjnym danym, placówki mogą opracowywać i wdrażać strategie, które zwiększają satysfakcję pacjentów i efektywność personelu. Analizy można przygotowywać w oparciu o zestawienie danych historycznych (np. za tydzień, miesiąc, kwartał, rok).
Usprawnienie komunikacji
Dzięki analizie danych możliwe jest identyfikowanie obszarów do poprawy w procesach komunikacyjnych i ich usprawnianie. Narzędzia umożliwiają również odsłuch połączeń. Na tej podstawie istnieje możliwość przygotowania skryptów rozmów.
Podwyższona jakość obsługi pacjentów
Analiza statystyk połączeń pozwala na dostosowanie podejścia do potrzeb pacjentów, co skutkuje lepszą obsługą i większym zadowoleniem pacjentów. Dane w Medidesk umożliwiają też weryfikację źródła kontaktu pacjenta, dzięki czemu istnieje możliwość interpretacji wskaźników.
Korzystanie ze statystyk połączeń – to klucz do usprawnienia procesów w Twojej placówce medycznej. Szybsza obsługa i wyższa jakość świadczonych usług.
Wybierz Medidesk, aby podnieść efektywność pracy Twojej rejestracji już dziś.
Statystki połączeń to lepsze zarządzanie zespołem i zasobami
SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce medycznej, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?