Dla placówek medycznych

Statystyki połączeń
w jednym miejscu
 

Usprawniaj procesy komunikacyjne

Przekształcaj dane w wiedzę

Podnieś jakość obsługi pacjentów

Dlaczego warto

Dlaczego warto używać statystyki połączeń ?

Interpretuj długość rozmowy
identyfikuj obszary wymagające usprawnień

Usprawnij procesy komunikacyjne
– dostosuj się do potrzeb pacjentów

Zarządzaj zasobami
– dostosuj liczbę osób do natężenia połączeń

Analizuj trendy
wykrywaj kluczowe trendy dla usprawnienia obsługi. 

Dbaj o klientów
aktualizuj standardy placówki w oparciu o potrzeby pacjentów 

Oszczędzaj czas
– skróć czas pracy personelu i zwiększ jakość usług

Dla placówek medycznych

Poznaj funkcje statystyk połączeń Medidesk

Znaczenie czasu oczekiwania i długości rozmów
Opracowywanie strategii obsługi
Usprawnienie komunikacji
Podwyższona jakość obsługi pacjentów

Znaczenie czasu oczekiwania i długości rozmów

Analiza tych parametrów pozwala na identyfikację obszarów wymagających usprawnień, takich jak efektywność obsługi czy czas reakcji na potrzeby pacjentów. 

Opracowywanie strategii obsługi

Dzięki precyzyjnym danym, placówki mogą opracowywać i wdrażać strategie, które zwiększają satysfakcję pacjentów i efektywność personelu. Analizy można przygotowywać w oparciu o zestawienie danych historycznych (np. za tydzień, miesiąc, kwartał, rok).   

Usprawnienie komunikacji

Dzięki analizie danych możliwe jest identyfikowanie obszarów do poprawy w procesach komunikacyjnych i ich usprawnianie. Narzędzia umożliwiają również odsłuch połączeń. Na tej podstawie istnieje możliwość przygotowania skryptów rozmów. 

Podwyższona jakość obsługi pacjentów

Analiza statystyk połączeń pozwala na dostosowanie podejścia do potrzeb pacjentów, co skutkuje lepszą obsługą i większym zadowoleniem pacjentów. Dane w Medidesk umożliwiają też weryfikację źródła kontaktu pacjenta, dzięki czemu istnieje możliwość interpretacji wskaźników. 

Liczba nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Z Medidesk planowanie i analizowanie jest prostsze;

Korzystanie ze statystyk połączeń – to klucz do usprawnienia procesów w Twojej placówce medycznej. Szybsza obsługa i wyższa jakość świadczonych usług.

Wybierz Medidesk, aby podnieść efektywność pracy Twojej rejestracji już dziś. 

Statystki połączeń to lepsze zarządzanie zespołem i zasobami

Śledzenie i analiza połączeń
Przekształcenie danych w wiedzę
Analiza trendów i wzorców
Nasza aplikacja dokładnie rejestruje i analizuje każde połączenie, uwzględniając czasy oczekiwania i długość rozmów. Jest to kluczowe narzędzie, które pozwala zrozumieć, jak komunikacja z pacjentami wpływa na działalność placówki.
Zgromadzone dane stają się fundamentem dla głębokiej analizy, która umożliwia lepsze zrozumienie dynamiki interakcji z pacjentami.
Regularne przeglądanie statystyk połączeń umożliwia wykrywanie trendów i wzorców, które mogą być kluczowe dla usprawnienia obsługi połączeń.
Formularz umożliwia pacjentom pozostawienie swojego kontaktu w celu oczekiwania na zwrotne połączenie od placówki medycznej. Jest to wygodna opcja, szczególnie w przypadku pytań dotyczących wyników badań czy innych informacji, które nie wymagają osobistej wizyty.

SKONTAKTUJ SIĘ

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce medycznej, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się