Medidesk budujemy zgodnie z logiką Customer Experience. Wychodzimy z biura i sprzed ekranów monitorów, żeby poznawać problemy naszych klientów. Aplikacja Medidesk rozwija się zatem w oparciu o uwagi i sugestie naszych klientów, a także użytkowników związanych z ochroną zdrowia.
Dlatego zwracamy się do Was z prośbą o pomoc w rozwoju aplikacji Medidesk i wyrażenie swojej opinii o kolorze naszych tagów, czyli oznaczeń widocznych na liście połączeń telefonicznych.
Tagi są jedną z ważniejszych funkcjonalności aplikacji Medidesk. Pomagają rejestracji na identyfikację spraw z jakimi kontaktują się pacjenci. To dzięki nim, rejestratorki wiedzą, że dzwoni pacjent na konsultację w ramach NFZ czy komercyjne. A nawet jeszcze głębiej, że interesuje się USG, RTG, wizytą u chirurga, urologa czy podologa, że znalazł informację o placówce na stronie www czy w ulotce, którą placówka dystrybuowała przy okazji eventu.
W poniższym linku znajduje się jedno pytanie. Udzielenie odpowiedzi zajmie Ci nie więcej niż 10 sekund. Dokładnie tak! Sprawdź sam!
P.S. Wiecie, że od 01.11.2019 jesteśmy też aktywni na Instagramie? Zapraszamy do obserwowania naszego kanału na Instagramie. Poznacie nas bliżej i trochę od kuchni ?
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?