Jak korzystać z aplikacji Medidesk, aby każdego dnia zwiększać zyski w placówce leczniczej?
Medidesk to aplikacja online, która charakteryzuje się intuicyjnym panelem zarządzania, możliwością utworzenia personalnych kont dla wszystkich pracowników (dzięki czemu właściciele i menadżerowie placówek mogą sprawować lepszą kontrolę nad prawidłową praca personelu). Medidesk umożliwia analizę zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych w czasie rzeczywistym, zapewnia kontrolę procesu umawiania wizyt lekarskich, a także stanowi motywację dla pracowników do tego, aby w sposób rzetelny wykonywać powierzone im obowiązki. Wszystkie te zalety wpływają w bezpośredni sposób na wzrost liczby nowych pacjentów, a ostatecznie na wzrost przychodów placówki medycznej.
Oddzwaniaj na nieodebrane połączenia i zwiększaj liczbę umówionych wizyt
Dzięki wykorzystaniu aplikacji Medidesk w codziennej pracy rejestracji medycznej, otrzymujemy całkowicie nowy, komfortowy system oddzwaniania na nieodebrane połączenia od pacjentów. Pracownik rejestracji za pomocą jednego kliknięcia uruchamia system do automatycznego wybrania numeru z rejestru nieodebranych połączeń w celu skontaktowania się z rozmówcą. Eliminuje to zagrożenie, że jakiekolwiek nieodebrane połączenie może pozostać „bez odbioru”. Dzięki temu placówki medyczne, które na co dzień korzystają z aplikacji Medidesk odnotowują wzrost liczby umówionych wizyt lekarskich oraz zapisów na zabiegi i pozostałe świadczone usługi.
JAK DZIAŁA MEDIDESK? Szybka instrukcja
REJESTRACJA
- Oddzwaniaj do pacjentów
Medidesk umożliwia oddzwanianie z poziomu panelu na nieodebrane połączenia. Służy do tego opcja „NIEODEBRANE POŁĄCZENIE”. Po wykonaniu tej czynności cyfrowy telefon VoIP, służący do obsługi zgłoszeń na rejestracji zadzwoni. Wystarczy podnieść słuchawkę i poczekać na połączenie z Pacjentem.
[reklama id=”10681″]
MANAGER
- Odsłuchuj rozmowy przychodzące i kontroluj pracę rejestracji medycznej
Możliwość analizowania pracy rejestracji medycznej odrywa niezwykle istotną rolę dla właścicieli i menadżerów przychodni lekarskich czy szpitali. Dzięki temu, że aplikacja Medidesk umożliwia odsłuchiwanie rozmów przychodzących, możliwe staje się nadzorowanie prawidłowego procesu obsługiwania pacjentów. W przypadku zauważenia jakichkolwiek niedopatrzeń ze strony pracowników oraz sugestii telefonicznych od pacjentów dotyczących tego, co ich zdaniem działa w sposób nie do końca prawidłowy, mamy możliwość natychmiastowej reakcji. Jest to bardzo istotna funkcjonalność, dająca bardzo wiele możliwości ulepszania dotychczasowego systemu pracy oraz doszkalania pracowników rejestracji, aby mogli oni w jeszcze bardziej profesjonalny sposób prowadzić rozmowy z Pacjentami. Efekt? Zwiększenie ilości wizyt, a więc finalnie – wzrost przychodów!
Pobieranie nagrań rozmów poprzez aplikację Medidesk również jest bardzo proste. Każdy zalogowany użytkownik ma możliwość wybraniania spośród wszystkich rozmów przychodzących znajdujących się w zakładce „Historia zgłoszeń” konkretnej, którą chce pobrać i odsłuchać.
- Eksportuj dane wszystkich zgłoszeń przychodzących – analizuj, filtruj i przetwarzaj
Aplikacja Medidesk umożliwia eksport z poziomu panelu wszystkich zgłoszeń przychodzących, a także ich dowolną analizę, filtrowanie oraz przetwarzanie. Każdy zalogowany użytkownik aplikacji może to zrobić poprzez kliknięcie w ikonkę znajdującą się w prawym rogu aplikacji.
- Zacznij więcej zarabiać dzięki kampaniom marketingowym
Marketing odgrywa niezwykle istotną rolę w promocji placówki medycznej i umożliwia dotarcie z przygotowaną ofertą do szerokiego grona odbiorców, czyli potencjalnych pacjentów. Jednak, aby móc mówić o sukcesie przeprowadzonej kampanii marketingowej, musimy odpowiednio ją przygotować, a następnie kontrolować jej przebieg na każdym kolejnym etapie. A w razie potrzeby na bieżąco ją modyfikować. W jaki sposób jest to możliwe? Wszystko dzięki innowacyjnej aplikacji Medidesk, która daje możliwość bezpośredniego połączenia jej z kanałami marketingowymi. Dzięki niej zespół marketingowy może analizować przebieg kampanii oraz kontrolować ich koszt. Wszystko po to, aby każda z prowadzonych przez nas kampanii zakończyła się jak największym sukcesem i spowodowała wzrost zainteresowania ofertą wśród potencjalnych Pacjentów naszej placówki medycznej.
Zalet innowacyjnej aplikacji Medidesk jest wiele. W portfolio przychodni lekarskich i szpitali, które już z niej korzystają jest między innymi przychodnia rehabilitacyjna Body Move w Warszawie. Zdaniem Macieja Piechoty, Prezesa Zarządu, znacząco wpłynęła ona na jakość funkcjonowania przychodni: „Medidesk okazał się pomocny już w fazie testowej, a po niedługim czasie stał się ulubionym narzędziem wspierającym codzienną pracę rejestratorek. Podoba mi się, że poprzez Medidesk wspieram pracę mojego zespołu oraz kontroluję wydatki na marketing. Po zalogowaniu się do swojego panelu mogę na bieżąco sprawdzać ile zgłoszeń pozostało bez odpowiedzi, a ile wizyt udało się “odzyskać” przez oddzwonienie do potencjalnego pacjenta. Dzięki aplikacji Medidesk w pełni śledzę i weryfikuję, które kanały reklamowe uruchomione w celu pozyskania pacjentów, są dla mnie najbardziej opłacalne.”
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?