Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Dlaczego lepiej zamienić zeszyt na Medidesk?

Kobieta robiąca notatki w kalendarzu.

Medidesk to aplikacja dedykowana osobom zarządzającym placówkami służby zdrowia oraz pracownikom recepcji czy rejestracji. Ogromne korzyści z jej wprowadzenia do codziennej pracy odczuwają obie te grupy.

Jakie są zalety wprowadzenia aplikacji Medidesk dla menedżerów placówki?

  1. Możliwość kontroli i optymalizacji pracy rejestracji – wszystkie działania, jakie mają miejsce poprzez aplikację są w sposób automatyczny zapisywane. Dzięki temu można sprawdzać, którzy członkowie zespołu w szczególny sposób angażują się w wykonywanie obowiązków czy osiągają najlepsze wyniki i np. nagrodzić to premią.
  2. Szczegółowa analiza danych – dzięki zastosowanym w Medidesk narzędziom analitycznym w kilka minut da się sprawdzić, jakie są najczęstsze przyczyny nieumówienia wizyty, czy które źródła kontaktu cechują się najwyższą efektywnością. Wiedza ta pozwala np. opracowywać strategie marketingowe placówki i modyfikować politykę cenową.
  3. Dostęp do zapisanych danych w każdej chwili, z każdego miejsca oraz ich bezpieczeństwo – za pomocą logowania do Medidesk i konta użytkownika, w którym menedżer otrzymuje odpowiedni zakres możliwości działania w aplikacji oraz sprawdzania potrzebnych informacji. Tymczasem zeszyt z terminami wizyt może zostać przypadkowo zniszczony, np. zalany kawą, przez co zapisane tam dane zostają utracone na zawsze. W przypadku aplikacji Medidesk takiego ryzyka po prostu nie ma.
  4. Poprawa jakości obsługi pacjentów – wnioski pozyskane z działu obsługi klienta Medidesk, nie pozostawiają złudzeń. Przeniesienie się z papierowego zeszytu/notatnika na narzędzie Medidesk sprawia, że pacjenci są obsługiwani szybciej, sprawniej i lepiej, a to wprost przekłada się na ich zadowolenie ze świadczonych przez placówkę usług.

Oczywiście wszystko to pozytywnie wpływa na wizerunek placówki oraz poziom osiąganych przez nią przychodów.

A jakie korzyści z wprowadzenia aplikacji Medidesk odnoszą pracownicy rejestracji?

  1. Ułatwienie pracy – aplikacja Medidesk została zaprojektowana w taki sposób, że jej obsługa jest naprawdę prosta i intuicyjna, w wielu miejscach przypominająca obsługę telefonów komórkowych. Z doświadczenia wiemy, że świetnie radzą sobie z aplikacją również osoby powyżej 50. roku życia, które często pracują na tradycyjnej rejestracji (wyposażonej nieczęsto jedynie w zeszyt wizyt) od wielu lat.
  2. Ulepszenie organizacji pracy – pracownicy rejestracji z pewnością doskonale znają sytuacje, kiedy słyszą dzwoniący gdzieś na biurku telefon, szukają go w pośpiechu, jednocześnie próbując znaleźć zeszyt z terminami wizyt i długopis, a czasami również próbując sprawdzić maila. Medidesk zastępuje wszystkie te narzędzia.
  3. Poprawa komunikacji w zespole – tzw. system karteczkowy, czyli zostawianie koleżankom z kolejnej zmiany zapisanej na papierze notki, że trzeba oddzwonić do danego pacjenta nie jest efektywne – ileż to razy takie karteczki się gubią… W Medidesk notatki znajdują się w jednym miejscu, są czytelne i nigdy się nie zapodzieją.
  4. Pozytywny wpływ na atmosferę – absolutne uporządkowanie wszystkich dróg kontaktu z placówką, przeprowadzonych rozmów, umówionych wizyt, notatek od pozostałych osób z zespołu – wszystko to pozytywnie wpływa na atmosferę, wprowadza spokój oraz pewność siebie. Wiadomo, że bez stresu pracuje się przyjemniej i efektywniej!

To zrozumiałe, że zmiana zeszytu na e-narzędzie może dla niektórych pracowników łączyć się z pewnym czasem potrzebnym na wdrożenie, jednak nie należy się niczego obawiać. Medidesk został specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić łatwość w obsłudze przy wysokim zakresie funkcjonalności. Za to pozytywne efekty wprowadzenia tego narzędzia do placówki pojawiają się już po dwóch tygodniach używania. Zachęcamy do testów!