Medidesk to aplikacja dedykowana osobom zarządzającym placówkami służby zdrowia oraz pracownikom recepcji czy rejestracji. Ogromne korzyści z jej wprowadzenia do codziennej pracy odczuwają obie te grupy.
Jakie są zalety wprowadzenia aplikacji Medidesk dla menedżerów placówki?
- Możliwość kontroli i optymalizacji pracy rejestracji – wszystkie działania, jakie mają miejsce poprzez aplikację są w sposób automatyczny zapisywane. Dzięki temu można sprawdzać, którzy członkowie zespołu w szczególny sposób angażują się w wykonywanie obowiązków czy osiągają najlepsze wyniki i np. nagrodzić to premią.
- Szczegółowa analiza danych – dzięki zastosowanym w Medidesk narzędziom analitycznym w kilka minut da się sprawdzić, jakie są najczęstsze przyczyny nieumówienia wizyty, czy które źródła kontaktu cechują się najwyższą efektywnością. Wiedza ta pozwala np. opracowywać strategie marketingowe placówki i modyfikować politykę cenową.
- Dostęp do zapisanych danych w każdej chwili, z każdego miejsca oraz ich bezpieczeństwo – za pomocą logowania do Medidesk i konta użytkownika, w którym menedżer otrzymuje odpowiedni zakres możliwości działania w aplikacji oraz sprawdzania potrzebnych informacji. Tymczasem zeszyt z terminami wizyt może zostać przypadkowo zniszczony, np. zalany kawą, przez co zapisane tam dane zostają utracone na zawsze. W przypadku aplikacji Medidesk takiego ryzyka po prostu nie ma.
- Poprawa jakości obsługi pacjentów – wnioski pozyskane z działu obsługi klienta Medidesk, nie pozostawiają złudzeń. Przeniesienie się z papierowego zeszytu/notatnika na narzędzie Medidesk sprawia, że pacjenci są obsługiwani szybciej, sprawniej i lepiej, a to wprost przekłada się na ich zadowolenie ze świadczonych przez placówkę usług.
Oczywiście wszystko to pozytywnie wpływa na wizerunek placówki oraz poziom osiąganych przez nią przychodów.
A jakie korzyści z wprowadzenia aplikacji Medidesk odnoszą pracownicy rejestracji?
- Ułatwienie pracy – aplikacja Medidesk została zaprojektowana w taki sposób, że jej obsługa jest naprawdę prosta i intuicyjna, w wielu miejscach przypominająca obsługę telefonów komórkowych. Z doświadczenia wiemy, że świetnie radzą sobie z aplikacją również osoby powyżej 50. roku życia, które często pracują na tradycyjnej rejestracji (wyposażonej nieczęsto jedynie w zeszyt wizyt) od wielu lat.
- Ulepszenie organizacji pracy – pracownicy rejestracji z pewnością doskonale znają sytuacje, kiedy słyszą dzwoniący gdzieś na biurku telefon, szukają go w pośpiechu, jednocześnie próbując znaleźć zeszyt z terminami wizyt i długopis, a czasami również próbując sprawdzić maila. Medidesk zastępuje wszystkie te narzędzia.
- Poprawa komunikacji w zespole – tzw. system karteczkowy, czyli zostawianie koleżankom z kolejnej zmiany zapisanej na papierze notki, że trzeba oddzwonić do danego pacjenta nie jest efektywne – ileż to razy takie karteczki się gubią… W Medidesk notatki znajdują się w jednym miejscu, są czytelne i nigdy się nie zapodzieją.
- Pozytywny wpływ na atmosferę – absolutne uporządkowanie wszystkich dróg kontaktu z placówką, przeprowadzonych rozmów, umówionych wizyt, notatek od pozostałych osób z zespołu – wszystko to pozytywnie wpływa na atmosferę, wprowadza spokój oraz pewność siebie. Wiadomo, że bez stresu pracuje się przyjemniej i efektywniej!
To zrozumiałe, że zmiana zeszytu na e-narzędzie może dla niektórych pracowników łączyć się z pewnym czasem potrzebnym na wdrożenie, jednak nie należy się niczego obawiać. Medidesk został specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić łatwość w obsłudze przy wysokim zakresie funkcjonalności. Za to pozytywne efekty wprowadzenia tego narzędzia do placówki pojawiają się już po dwóch tygodniach używania. Zachęcamy do testów!