Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Dla Managera

Działania marketingowe placówek medycznych w okresie epidemii – nowe tematy webinarów!

Działania marketingowe placówek medycznych w okresie epidemii – nowe tematy webinarów!

W wyniku epidemii koronawirusa funkcjonowanie wielu placówek medycznych, poradni specjalistycznych, szpitali czy zakładów rehabilitacyjnych zostało mocno ograniczone. Część świadczonych usług została całkowicie wstrzymana, a wiele było realizowanych wyłącznie w formie telekonsultacji.

Okres ten wymusił na wielu placówkach przeniesienie swojego biznesu do sieci i wzmożoną aktywność w mediach społecznościowych. Dało się też zauważyć dwa podejścia do tematu działań marketingowych i promocyjnych w dobie pandemii.

Część placówek wykorzystała ten czas na uzupełnienie swoich profili w mediach społecznościowych, aktualizację strony internetowej, przeniesienie szkoleń stacjonarnych na platformy online czy prowadzenie webinarów w celu podzielenia się wiedzą swoich ekspertów. Niektóre placówki natomiast ograniczyły swoją komunikację z pacjentem za pośrednictwem kanałów marketingowych do celów czysto informacyjnych dotyczących działania gabinetów, ich godzin otwarcia i funkcjonowania podczas epidemii.

Te placówki, które dobrze wykorzystały czas na działania promocyjne na pewno zauważyły efektywność prowadzonych przez siebie starań w formie nowych polubień na prowadzonych przez siebie fanpage’ach, wzrostu liczby obserwujących czy większej ilości zapytań o placówkę w wiadomościach przez aplikacje typu Messenger, czy za pośrednictwem e-maili.

W związku z tym właściwie prosta wydaje się odpowiedź na pytanie, która strategia dotycząca działań marketingowych przyniesie wymierne korzyści w momencie odmrażania świadczeń medycznych. Czy ta oparta na budowaniu swojego wizerunku jako eksperta, informowanie o nowych formach prowadzenia usług, praca nad pozyskiwaniem nowych pacjentów? Czy ta, która polegała na pozostaniu obojętnym na postęp technologiczny oraz zmieniające się oczekiwania pacjentów związane z coraz to szerszym dostępem do nowoczesnych narzędzi i usług proponowanych przez ośrodki ochrony zdrowia w czasie pandemii.

Zapraszamy na nowe tematy webinarów podczas, których nasi eksperci podzielą się z Wami swoją wiedzą i doświadczeniem związanym z prowadzeniem działań marketingowych dla placówek medycznych. Wytłumaczą w jaki sposób przy pomocy działań promocyjnych można pozyskiwać pacjentów i budować społeczności w social mediach. Wytłumaczą czym jest landing page i jak można wykorzystać go w sprzedaży usług medycznych oraz w jaki sposób zwiększać liczbę pacjentów w placówce bez angażowania dodatkowych środków na reklamę.

Mamy nadzieję, że zaproponowana przez nas tematyka zainteresuje właścicieli i managerów placówek medycznych oraz pomoże zaadaptować się do nowych, zmienionych warunków funkcjonowania placówki w momencie odmrażania placówek ochrony zdrowia.

Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej, na której będziemy publikować na bieżąco informację o webinarach dotyczących aktualnych wyzwań dla branży medycznej.

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk