Działania marketingowe placówek medycznych w okresie epidemii – nowe tematy webinarów!

Ręce podczas pracy na laptopie, dookoła ikony mediów społecznościowych.

Działania marketingowe placówek medycznych w okresie epidemii – nowe tematy webinarów!

W wyniku epidemii koronawirusa funkcjonowanie wielu placówek medycznych, poradni specjalistycznych, szpitali czy zakładów rehabilitacyjnych zostało mocno ograniczone. Część świadczonych usług została całkowicie wstrzymana, a wiele było realizowanych wyłącznie w formie telekonsultacji.

Okres ten wymusił na wielu placówkach przeniesienie swojego biznesu do sieci i wzmożoną aktywność w mediach społecznościowych. Dało się też zauważyć dwa podejścia do tematu działań marketingowych i promocyjnych w dobie pandemii.

Część placówek wykorzystała ten czas na uzupełnienie swoich profili w mediach społecznościowych, aktualizację strony internetowej, przeniesienie szkoleń stacjonarnych na platformy online czy prowadzenie webinarów w celu podzielenia się wiedzą swoich ekspertów. Niektóre placówki natomiast ograniczyły swoją komunikację z pacjentem za pośrednictwem kanałów marketingowych do celów czysto informacyjnych dotyczących działania gabinetów, ich godzin otwarcia i funkcjonowania podczas epidemii.

Te placówki, które dobrze wykorzystały czas na działania promocyjne na pewno zauważyły efektywność prowadzonych przez siebie starań w formie nowych polubień na prowadzonych przez siebie fanpage’ach, wzrostu liczby obserwujących czy większej ilości zapytań o placówkę w wiadomościach przez aplikacje typu Messenger, czy za pośrednictwem e-maili.

W związku z tym właściwie prosta wydaje się odpowiedź na pytanie, która strategia dotycząca działań marketingowych przyniesie wymierne korzyści w momencie odmrażania świadczeń medycznych. Czy ta oparta na budowaniu swojego wizerunku jako eksperta, informowanie o nowych formach prowadzenia usług, praca nad pozyskiwaniem nowych pacjentów? Czy ta, która polegała na pozostaniu obojętnym na postęp technologiczny oraz zmieniające się oczekiwania pacjentów związane z coraz to szerszym dostępem do nowoczesnych narzędzi i usług proponowanych przez ośrodki ochrony zdrowia w czasie pandemii.

Zapraszamy na nowe tematy webinarów podczas, których nasi eksperci podzielą się z Wami swoją wiedzą i doświadczeniem związanym z prowadzeniem działań marketingowych dla placówek medycznych. Wytłumaczą w jaki sposób przy pomocy działań promocyjnych można pozyskiwać pacjentów i budować społeczności w social mediach. Wytłumaczą czym jest landing page i jak można wykorzystać go w sprzedaży usług medycznych oraz w jaki sposób zwiększać liczbę pacjentów w placówce bez angażowania dodatkowych środków na reklamę.

Mamy nadzieję, że zaproponowana przez nas tematyka zainteresuje właścicieli i managerów placówek medycznych oraz pomoże zaadaptować się do nowych, zmienionych warunków funkcjonowania placówki w momencie odmrażania placówek ochrony zdrowia.

Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej, na której będziemy publikować na bieżąco informację o webinarach dotyczących aktualnych wyzwań dla branży medycznej.

Autor: Redakcja
|
Dodano: 1 czerwca 2020

Powiązane posty

Pani doktor witająca się się z pacjentem podczas telekonsultacji
Kategoria:

Komunikacja lekarza z pacjentem podczas telekonsultacji

Jak lekarz powinien rozpocząć telekonsultację z pacjentem? Jak powinna ona przebiegać? O czym w szczególności trzeba przypominać pacjentom w trakcie telekonsultacji? W jaki sposób do nich mówić? Przedstawiamy garść praktycznych porad dotyczących komunikacji lekarza z pacjentem w czasie telekonsultacji!
Autor: Redakcja
|
2020-07-03
Palec wskazujący wirtualny dzwoniący telefon
Kategoria:

Co tracisz, nie mierząc konwersji telefonicznych w swojej placówce medycznej?

Nie jest tajemnicą, że liczba odebranych połączeń przychodzących przekłada się na liczbę umówionych wizyt w placówce. W praktyce zwiększenie poziomu odbieralności nie zawsze jednak jest proste. Jak więc się do tego zabrać? Czym jest współczynnik konwersji telefonicznej i jak go analizować?
Autor: Redakcja
|
2020-07-03
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


* pola wymagane

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

* pola wymagane