Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Aplikacja

Aplikacja Urszula Łaskawiec | 2020-02-27

Funkcje Medidesk dla rejestracji medycznej

Czas czytania: < 1 minuta
Funkcje Medidesk dla rejestracji medycznej
Głównym zadaniem aplikacji Medidesk jest wspieranie oraz automatyzacja wszystkich działań związanych z obsługą pacjentów w placówce medycznej. Na co dzień z aplikacji korzystać mogą przede wszystkim pracownicy rejestracji medycznej (choć oczywiście jest ona dedykowana także osobom zarządzającym czy dyrektorom marketingu) – specjalnie z myślą o ich potrzebach Medidesk wyposażona została w liczne funkcje.

Wypróbuj Medidesk bezpłatnie!

Medidesk jest aplikacją o wielu możliwych zastosowaniach. W pierwszej kolejności służy ona usprawnianiu, poprawie organizacji oraz automatyzacji działań rejestracji medycznej – tak aby cały proces obsługi pacjentów przebiegał szybko i na jak najwyższym poziomie. Oprócz tego, aplikacja posiada szereg możliwości, dzięki którym można optymalizować prowadzone działania marketingowe, wspierać procesy sprzedaży usług komercyjnych oraz wdrażać rozwiązania, które pozytywnie wpłyną na funkcjonowania całej placówki.

Dla pracowników rejestracji ważne jest to, że obsługa aplikacji Medidesk jest bardzo intuicyjna – opiera się na symbolach doskonale znanych wszystkim np. z telefonów komórkowych (zielona słuchawka, czerwona słuchawka) czy komputerów. Cały system jest na tyle przejrzysty, że bez problemu opanowują go zarówno młodsi, jak i starsi pracownicy rejestracji, którzy szybko przekonują się, jak bardzo ułatwia on wykonywanie ich codziennych obowiązków.

Medidesk – przydatne funkcjonalności dla rejestracji

Aplikacja Medidesk została zaprojektowana w celu maksymalnego uproszczenia oraz zautomatyzowania działań rejestracji. Uwzględniono w niej szereg bardzo praktycznych funkcjonalności.

Dzięki Medidesk można na bieżąco przeglądać i monitorować historię kontaktów telefonicznych pacjenta z placówką – w aplikacji widać połączenia odebrane i nieodebrane, trwające, oczekujące oraz zakończone. Pracownicy rejestracji mogą sprawdzać, które zgłoszenia wymagają szybkiej obsługi, monitorować ich historię, reagować na połączenia nieodebrane. Oddzwonienie do pacjenta, któremu nie udało się skontaktować z placówką, w wielu przypadkach kończy się umówieniem wizyty, warto więc móc sprawnie odnaleźć takie połączenia.

Dzięki Medidesk można w prosty sposób tagować każde połączenie oraz nadawać im statusy, np. informujące o umówieniu lub nieumówieniu wizyty albo konieczności oddzwonienia do pacjenta. Dzięki temu w rejestracji można raz na zawsze zapomnieć o niepraktycznym systemie karteczkowym przy przekazywaniu informacji kolejnej zmianie.

Aplikacja Medidesk

Szukanie w pamięci nawet najnowocześniejszego modelu smartfona numeru pacjenta, do którego trzeba oddzwonić, może być bardzo czasochłonne. Medidesk rozwiązuje ten problem – połączenia wykonuje się i odbiera poprzez aplikację. Oddzwonienie również wymaga jedynie wciśnięcia jednego przycisku.

W Medidesk można przypisywać numery telefonów do konkretnych pacjentów poprzez tworzenie ich mini-kart z imieniem i nazwiskiem. Znacznie skraca to proces rejestracji – kiedy pacjent dzwoni z danego numeru, na ekranie wyświetla się jego imię i nazwisko, umożliwiając szybką identyfikację. Przy każdym profilu można dopisywać notatki.

W przychodni niejednokrotnie bywa tak, że trzeba skontaktować się z pacjentem i odwołać wizytę z powodu nieobecności lekarza lub przesunąć jej termin. Wyszukiwanie w aplikacji Medidesk jest proste i można dokonywać go pod względem różnych kryteriów: imienia i nazwiska, numeru telefonu, dat, wizyt, a nawet kontaktów wykonywanych przez konkretnego pracownika.

Praca rejestracji w placówce medycznej wymaga nieustannego komunikowania się z pozostałą częścią zespołu. W natłoku obowiązków nie zawsze jest czas na rzeczową rozmowę, a zapisywanie informacji i notatek na karteczkach bywa ryzykowne. W Medidesk uwzględniono więc możliwość prostego tworzenia notatek dla pozostałych pracowników rejestracji – mogą one dotyczyć konkretnego pacjenta, rozmowy czy połączenia.

W panelu Medidesk wszystkie połączenia telefoniczne z placówką widoczne są w czasie rzeczywistym. Nie trzeba wyłączać systemu, by dane się zaktualizowały – dzięki temu na wszystkie zdarzenia można reagować na bieżąco. To szczególnie ważne m.in. w przypadku połączeń nieodebranych, na które trzeba jak najszybciej oddzwonić.

To oczywiście tylko część z funkcjonalności Medidesk dedykowanych pracownikom rejestracji medycznych. Wygodnym rozwiązaniem jest również to, że aplikacja działa onlinowo, nie trzeba więc jej nigdzie instalować, a zalogować się do niej można z każdego komputera posiadającego połączenie z Internetem. Panel rejestracji dostępny jest z każdego poziomu. Dodatkowo, już istniejące bazy pacjentów w systemach medycznych można w prosty sposób przenieść do systemu Medidesk, bez konieczności tworzenia każdej karty pacjenta od zera.

Jeśli jesteś zainteresowany usprawnieniem pracy rejestracji w Twojej placówce, skorzystaj z naszego 14-dniowego darmowego programu szkoleniowego. Zachęcamy również do kontaktu z naszymi ekspertami. Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie!

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk