Jak wdrożyć telekonsultacje w placówce medycznej w czasie zagrożenia epidemicznego?

Telekonsultacje w placówkach medycznych

Jak wdrożyć telekonsultacje w placówce medycznej w czasie zagrożenia epidemicznego?

Zapraszamy na bezpłatny webinar “Jak wdrożyć telekonsultacje w placówce medycznej w czasie zagrożenia epidemicznego?” 

Jeżeli jesteś zainteresowany szybkim i skutecznym wdrożeniem rozwiązań z zakresu telekonsultacji w swojej placówce leczniczej, zapraszamy na bezpłatny webinar realizowany przez Medidesk. Webinar “Jak wdrożyć telekonsultacje w placówce medycznej w czasie zagrożenia epidemicznego?”odbędzie się już w najbliższy czwartek 19 marca w godz. 14:00-15:00. Zachęcamy do zapisów.

Telekonsultacje stanowią nowoczesną, bezpieczną i skuteczną formę udzielania porad lekarskich. W obliczu pandemii koronawirusa, drogę rekomendowaną przez Główny Inspektorat Sanitarny, Ministerstwo Zdrowia oraz Narodowy Fundusz Zdrowia. 

Na rynku istnieją kompleksowe rozwiązania telemedyczne, które zapewniają nie tylko możliwość połączenia w formie rozmowy czy videokonferencji, ale również gwarantują w sposób bezpieczny przekazywanie dokumentacji medycznej, wystawianie e-recept, e-skierowań czy e-zwolnień oraz pobieranie opłat za usługę – jeśli istnieje taka konieczność. Cały proces natomiast jest realizowany i monitorowany w panelu obsługi zgłoszeń pacjentów. 

Jeżeli jesteś zainteresowany szybkim i skutecznym wdrożeniem rozwiązań w zakresie telekonsultacji w swojej placówce leczniczej zapraszamy na bezpłatny webinar „ Jak wdrożyć telekonsultacje w placówce medycznej w czasie zagrożenia epidemicznego?”

Podczas webinaru organizowanego online dowiesz się m.in.:

  • Jakie są zalety z wdrożenia telekonsultacji w placówce medycznej?
  • Jakie są wymagania techniczne do realizacji tego typu usług?
  • Poznasz funkcje systemu telemedycznego: terminarz wizyt, narzędzia do telekomunikacji, e-recepta, baza pacjentów, e-zwolnienia.
  • Jak przygotować personel recepcji oraz lekarzy do realizowania telekonsultacji?
  • Jak skorzystać z finansowanie z NFZ na wdrożenie telekonsultacji?

Webinar odbędzie się w najbliższy czwartek 19 marca br. w godz. 14.00-15:00. Aby wziąć w nim udział wypełnij formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie: www.medidesk.pl/webinar-telekonsultacje

Autor: Redakcja
|
Dodano: 17 marca 2020

Powiązane posty

Kategoria:

Telekonsultacje medyczne – co to jest i dlaczego warto je wdrożyć?

Od kilku tygodni Polska boryka się ze skutkami pandemii koronawirusa. Dla wszystkich osób i branż wprowadzone przez rząd obostrzenia oznaczają konieczność znacznego ograniczenia normalnych aktywności i działalności. Na szczęście są narzędzia, które pozwalają placówkom medycznym świadczyć usługi zdrowotne na odległość – zaliczają się do nich telekonsultacje.
Autor: Redakcja
|
2020-04-03
Kategoria:

Jak odbierać firmowy telefon stacjonarny w domu? Praktyczny poradnik sprawnego home office

Autor: Redakcja
|
2020-03-31
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


* pola wymagane

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

* pola wymagane