Pobieranie nagrań rozmów przychodzących
Pierwszą nową funkcjonalnością narzędzia Medidesk jest możliwość pobierania nagrań rozmów przychodzących. Wszystkie rozmowy przychodzące są nagrywane. Dodana przez nas funkcjonalność umożliwia pobieranie rozmów bezpośrednio na komputer i odsłuchiwanie zawsze, kiedy jest taka potrzeba (w dowolnym miejscu i o dowolnej porze). Dzięki temu rozwiązaniu zyskujemy gwarancję, że nie umkną naszej uwadze żadne istotne szczegóły związane z obsługą pacjentów, takie jak np. data umówionej wizyty lub zapytanie ze strony pacjenta dotyczące zaplanowanej wizyty lub wykonania konkretnego zabiegu.
Aby móc pobrać nagrania rozmów przychodzących należy podczas logowania się do systemu wybrać przypisany numer aparatu telefonicznego (uwaga: funkcjonalność nie jest przypisana do nazw aparatów typu „admin”). Następnie należy wybrać zakładkę „HISTORIA ZGŁOSZEŃ” (umówione wizyty lub zgłoszenia bez wizyty), kliknąć wybraną rozmowę i nacisnąć „POBIERZ NAGRANIE”.
Oddzwanianie z poziomu panelu na nieodebrane połączenia
Jeszcze nigdy oddzwanianie na nieodebrane połączenia od pacjentów nie było tak proste i wygodne. Wystarczy jedno kliknięcie, a system automatycznie wybierze numer z rejestru nieodebranych połączeń i skontaktuje się z rozmówcą. Od tej chwili żadne połączenie nie zostanie „bez odbioru”. Należy podkreślić, że każde nieodebrane połączenie jest równoznaczne z utratą potencjalnego pacjenta, a więc w konsekwencji brakiem nowego dochodu.
O każdego pacjenta warto zatem i należy „zawalczyć”, a oddzwanianie na nieodebrane połączenie stawia nas w pozytywnym świetle, jako placówkę zainteresowaną pacjentami i zaangażowaną w ich leczenie. Dzięki systemowi Medidesk codzienne wykonywanie połączeń stanie się dla pracowników rejestracji znacznie łatwiejsze i wygodniejsze.
W celu oddzwonienia z poziomu panelu na nieodebrane połączenie należy wybrać z panelu stan „NIEODEBRANE POŁĄCZENIE”, następnie kliknąć „NUMER TELEFONU”, „IMIĘ I NAZWISKO” lub link „POŁĄCZ”. Kiedy Twój telefon zadzwoni, podnieś słuchawkę i czekaj na połączenie.
Eksport danych wszystkich zgłoszeń przychodzących – analiza, filtrowanie i przetwarzanie
Od teraz system Medidesk umożliwia eksport z poziomu panelu wszystkich zgłoszeń przychodzących, a także ich dowolną analizę, filtrowanie oraz przetwarzanie. W tym celu trzeba po zalogowaniu się do aplikacji kliknąć w ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu. Aby pobrać aktualny widok zgłoszeń na ekranie rejestracji należy kliknąć „ZGŁOSZENIA”. Jeśli interesuje nas podgląd umówionych wizyt należy kliknąć „UMÓWIONE WIZYTY”. Jeśli zaś chcemy sprawdzić ilość zgłoszeń bez wizyty należy kliknąć „ZGŁOSZENIA BEZ WIZYTY”.
Podmioty medyczne zainteresowane wdrożeniem systemu Medidesk do swojej placówki otrzymują dostęp do narzędzia wraz z instalacją sprzętu telefonicznego w najnowszej technologii VOIP, wykonają przez zespół Medidesk w siedzibie placówki. Od tego momentu każdy pracownik danej placówki medycznej ma możliwość zalogowania się do aplikacji z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i korzystać ze wszystkich funkcji Medidesk w czasie rzeczywistym.
Jeśli chcesz poznać wszystkie możliwości Medidesk, skontaktuj się z nami!
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?