Pierwsze kroki z Medidesk – zapoznanie się z aplikacją

Pierwsze kroki z Medidesk – zapoznanie się z aplikacją

Medidesk to unikatowa na polskim rynku medycznym aplikacja, która ma na celu usprawnienie pracy rejestracji w placówkach ochrony zdrowia m.in. poprzez gromadzenie nieodebranych połączeń od pacjentów oraz możliwość ich analizy. Brzmi skomplikowanie? Tak naprawdę praca z aplikacją Medidesk jest bardzo prosta!

Medidesk jest aplikacją stworzoną dla trzech grup docelowych. Pierwszą z nich są menadżerowie placówek medycznych, drugą – pracownicy działów marketingu placówek, a trzecią – pracownicy rejestracji. O ile jednak dla dwóch pierwszych grup Medidesk pełni głównie rolę narzędzia analitycznego, kontrolnego czy służącego do planowania oraz zarządzania konkretnymi działaniami marketingowymi, o tyle dla rejestratorek jest najzwyczajniej w świecie ułatwieniem codziennej pracy.

Jak zacząć pracę z Medidesk?

Zanim podamy konkretne korzyści, jakie niesie ze sobą praca z aplikacją Medidesk, przypomnijmy, jak w ogóle ją rozpocząć.
1. Pierwszym krokiem jest zalogowanie do aplikacji. Można to zrobić poprzez stronę https://app.medidesk.pl/ lub https://medidesk.pl/ (w tym drugim przypadku należy kliknąć okienko „zaloguj”).

2. Po zalogowaniu użytkownikowi wyświetla się okno z możliwością wyboru aparatu telefonicznego, z którego będzie korzystał podczas odbierania połączeń. Po kliknięciu przechodzimy do ekranu głównego aplikacji Medidesk.

3. To właśnie w ekranie głównym najczęściej operuje pracownik rejestracji. Może tam znaleźć narzędzia do odbierania połączeń, formularze kontaktowe powiązane ze stroną internetową, a także wiadomości e-mailowe. Czyli najpopularniejsze formy kontaktu, którymi może posługiwać się pacjent.Szczegółowe informacje o wszystkich funkcjonalnościach aplikacji oraz o tym, jak się nimi posługiwać na co dzień, pracownicy rejestracji otrzymują podczas naszych szkoleń. Medidesk został jednak zaprojektowany w taki sposób, aby był jak najbardziej intuicyjny i łatwy w obsłudze. Dla przykładu – zgłoszenia telefoniczne od pacjentów oznaczane są przy pomocy ikony słuchawki oraz czterech kolorów. Zielona słuchawka oznacza, że pacjent w tej chwili dzwoni do placówki, czerwona – połączenie nieodebrane, szara – o tym, że zgłoszenie jest w trakcie obsługi (czyli rozmowa trwa), czarna – o rozmowach zakończonych. Prawda, że logiczne i doskonale znane z działania telefonów komórkowych? Odebranie połączenia wymaga naciśnięcia jednego okienka, oddzwonienie – kliknięcia w link, który automatycznie nawiązuje połączenie. Chodzi o maksymalne uproszczenie procedur oraz oszczędność czasu, marnowanego np. na odszukiwaniu w pamięci telefonu numeru do pacjenta, do którego trzeba oddzwonić i potwierdzić termin wizyty.

Korzyści? Dobra organizacja pracy i oszczędność czasu

W codziennej pracy w rejestracji niejednokrotnie zdarzyła się Wam pewnie sytuacja, że próbowałyście jednocześnie rozmawiać przez telefon, podczas gdy już dzwonił drugi, a w skrzynce mailowej przychodni właśnie pojawiła się wiadomość. Warto więc uświadomić sobie, że Medidesk jest narzędziem, które pozwala gromadzić w jednym miejscu wszystkie formy kontaktu ze strony pacjentów – telefonicznych, mailowych, przez formularze dostępne na stronie internetowej placówki. Jeśli ktoś dzwoni do przychodni, widzimy to na ekranie aplikacji, jeśli pojawia się nowy mail lub formularz – aplikacja również to sygnalizuje, zastępując tak naprawdę telefony komórkowe, stacjonarne oraz pocztę elektroniczną.

Co się z tym wiąże? Przede wszystkim poprawa organizacji pracy, która dzieje się samoistnie i nie wymaga od pracownika recepcji niczego poza opanowaniem obsługi Medidesk – a to, jak już wcześniej wspomnieliśmy jest naprawdę bardzo proste.

Komunikacja to podstawa!

Inną bardzo ważną wartością, którą zauważają wszyscy użytkownicy aplikacji Medidesk jest poprawa komunikacji między pracownikami rejestracji. Aplikacja pozwala na dodanie do każdego zgłoszenia notatki, w której zapisuje się istotne dla siebie czy pacjenta informacje – pozwala to zapomnieć o zostawianiu sobie karteczek, które ciągle się gubią czy szybkich rozmowach w trakcie przekazywania zmiany. Wszystkie notatki znajdują się w jednym miejscu, są czytelne i nie zginą – a to bardzo podnosi nie tylko efektywność pracy, ale także psychiczny komfort pracowników rejestracji. Spokojna, pozbawiona nerwów atmosfera, pozwala natomiast w pełni skupić się na należytym wykonywaniu obowiązków.

Autor: Redakcja
|
Dodano: 13 sierpnia 2018

Powiązane posty

up-selling w placówce medycznej

Up-selling w placówce medycznej – jak robić to skutecznie?

Up-selling, zwany również sprzedażą uzupełniającą, to jedna z technik sprzedażowych, polegająca na oferowaniu klientom towarów/usług/rozwiązań droższych niż te, których dotychczas używali i te, którymi są pierwotnie zainteresowani. Co ważne, up-selling może być z powodzeniem stosowany również w placówkach medycznych.
Autor: Redakcja
|
2019-10-16

Jakie funkcje pełni rejestracja w sprawnym działaniu placówki medycznej?

Ile razy zdarzyło nam się bezskutecznie dzwonić do placówki medycznej, by ustalić termin pilnej wizyty? Obsługując pacjenta, rejestracja medyczna nie potrafiła pogodzić grafiku lekarza z naszym kalendarzem, a w sytuacji, gdy lekarz nie pojawił się w pracy, nie zostaliśmy poinformowani? To tylko namiastka z codziennych scenariuszy na co dzień dotykających pacjentów, którzy chcą dostać się na wizytę do specjalisty. Jaką funkcję pełni rejestracja w sprawnym działaniu placówki medycznej?
Autor: Redakcja
|
2019-09-25
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/