Medidesk to specjalistyczna aplikacja, której główną funkcjonalnością jest wspieranie oraz automatyzowanie wszystkich działań związanych z obsługą pacjentów w przychodniach, klinikach i szpitalach.
Konkretne korzyści z podłączenia placówki do aplikacji Medidesk odnoszą także managerowie. Mogą oni sprawdzić efektywność pracy rejestracji, w porę reagować na niepokojące tendencje (np. spadek liczby umówionych wizyt), sprawdzać skuteczność kampanii marketingowych, analizować proces obsługi pacjenta w placówce i cały czas go poprawiać. Wszystko to może mieć ostatecznie ogromne znaczenie dla osiąganych przez placówkę wyników. Więcej informacji o funkcjonalnościach aplikacji Medidesk można znaleźć tutaj.
Poprawa jakości pracy rejestracji? Zainwestuj w szkolenia!
Medidesk to jednak nie tylko innowacyjna aplikacja. Za cel stawiamy sobie kompleksowe działania zmierzające do profesjonalizacji rynku ochrony zdrowia w naszym kraju, ze szczególnym uwzględnieniem rejestracji medycznej. Stąd istotnym aspektem naszej działalności są szkolenia dla rejestratorek.
Na szczęście coraz więcej managerów zdaje sobie sprawę z tego jak ważne jest podnoszenie wiedzy i umiejętności zespołu rejestracji medycznej. Rejestratorka nie jest bowiem „panią od odbierania telefonów”, ale kluczowym członkiem zespołu placówki, od którego zależy bardzo wiele. Pierwszy kontakt pacjenta z placówką to właśnie rozmowa z rejestratorką – telefoniczna lub osobista, czasem również kontakt mailowy. Wrażenie, które odniesie w tym czasie, może determinować cały jego stosunek do placówki i w ostateczności zdecydować, czy umówi się na wizytę lub badanie albo czy na dłużej zwiąże się z danym miejscem. Pracownicy rejestracji muszą więc być solidnie przygotowani do każdej potencjalnej sytuacji, która może wydarzyć się w placówce!
Szkolenia dla rejestracji to inwestycja w przygotowanych merytorycznie, zadowolonych, zmotywowanych pracowników, ale także w przyszłe wyniki placówki. W Medidesk oferujemy szkolenia:
- „Skuteczna rejestracja” – dotyczące metod i narzędzi wspomagających proces obsługi klientów, poprawiające efektywność pracy rejestracji oraz komunikację z pacjentem,
- „Trudny pacjent” – dotyczące technik skutecznej komunikacji z pacjentem, sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz dopasowywania komunikacji do różnych typów pacjentów,
- „Skuteczna sprzedaż usług medycznych” – dotyczące elementów sprzedażowych, które powinna stosować w swojej pracy rejestracja oraz technik skutecznego rekomendowania usług,
- „RODO bez tajemnic” – dotyczące pozyskiwania, przetwarzania i ochrony danych osobowych pacjenta (m.in. w odniesieniu do dokumentacji medycznej) w świetle rozporządzenia RODO.
Nasze szkolenia poruszają najważniejsze kwestie w pracy rejestracji, dotyczące:
- profesjonalnej obsługi pacjenta: najważniejsze zasady, na co pacjenci zwracają uwagę, co chcą uzyskać w komunikacji z rejestracją,
- psychologii komunikacji z pacjentem: jakie rodzaje pacjentów możemy wyróżnić, jak sobie radzić z ich wątpliwościami, jak formułować komunikaty aby osiągnąć oczekiwany efekt,
- profesjonalnego wizerunku pracownika,
- trudnych sytuacji w obsłudze pacjenta oraz skutecznych rozwiązań,
- motywacji i entuzjazmu jako sił napędowych pracownika,
- asertywności w obsłudze pacjenta,
- finalizacji rozmów w obszarze umawiania wizyt,
- cech i umiejętności skutecznego pracownika recepcji,
- znaczenia pierwszego kontaktu pacjenta z placówką, ➢ etapów rozmów telefonicznych z pacjentami, ➢ komunikacji pozytywnej, ➢ wiedzy pracowników na temat usług świadczonych przez placówkę medyczną.
Szkolenia prowadzone są przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, odbywają się w siedzibie klienta, mają ciekawą i przystępną formę, a co najważniejsze bazują na realnych przypadkach z placówek medycznych. Więcej informacji na stronie www.
Początek roku, to doskonała okazja, by zadbać o rozwój kompetencji zawodowych pracowników rejestracji i podjąć działania zmierzające do poprawy jakości obsługi pacjenta w przychodni! Wszystkich chętnych zapraszamy do kontaktu.