Wirtualna centrala w placówce medycznej – oszczędność czasu i pieniędzy

Wirtualna centrala w placówce medycznej – oszczędność czasu i pieniędzy

Jest nowoczesna, intuicyjna, pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Wirtualna centrala telefoniczna cieszy się coraz większą popularnością wśród szpitali i placówek medycznych. I chociaż nadal bardzo dużo ośrodków zdrowia wykorzystuje w codziennej pracy tradycyjną centralę telefoniczną, to zalet z instalacji i eksploatacji wirtualnej centrali jest tak dużo, że coraz więcej właścicieli placówek decyduje się na zmianę. W dzisiejszym wpisie przedstawiamy najważniejsze zalety posiadania wirtualnej centrali telefonicznej, dzięki której zarządzanie rejestracją medyczną stanie się wygodne i przyjemne.

Niskie koszty instalacji i eksploatacji

Uruchomienie wirtualnej centrali telefonicznej nie wymaga instalacji drogiej infrastruktury. W konsekwencji sprawia to, że początkowe koszty są znaczne niższe w porównaniu z instalacją tradycyjnej centrali telefonicznej. Oszczędzamy również czas – aby przygotować wirtualną centralę do pracy potrzebny jest zaledwie jeden dzień. Każda placówka medyczna, która zdecyduje się na instalację wirtualnej centrali ma możliwość zachowania wszystkich dotychczasowych numerów telefonów, za pomocą których kontaktowali się z Pacjentami. W razie potrzeby istnieje również możliwość dodania nowych numerów.

Prosty i intuicyjny system obsługi Pacjentów

Każda placówka medyczna, która zdecyduje się na instalację wirtualnej centrali telefonicznej raz na zawsze pozbędzie się konieczności korzystania z usług specjalistów zajmujących się fizyczną obsługą centrali. Wirtualna centrala posiada ponadto bardzo prosty w obsłudze i intuicyjny system, z którym z całą pewnością poradzi sobie każdy pracownik szpitala czy przychodni lekarskiej. Także osoby w starszym wieku, które mogą bać się na początku nowych technologii, z całą pewnością docenią zalety

Wygodne rozwiązanie dla osób zarządzających placówkami medycznymi

Podmioty medyczne, które w dalszym ciągu korzystają z tradycyjnych centrali telefonicznych muszą liczyć się z tym, że w przypadku jakichkolwiek problemów związanych z jej funkcjonowaniem lub innymi aspektami technicznymi, będą zmuszone do samodzielnego rozwiązania problemu. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja w placówkach, które zdecydowały się na wirtualną centralę telefoniczną. W tym przypadku centrala jest umieszczona na serwerach dostawcy. Otrzymują oni całodobowe wsparcie techniczne przez 24 godziny na dobę. W związku z tym właściciele i osoby zarządzające szpitalami i przychodniami lekarskimi nie muszą martwić się o prawidłowe funkcjonowanie centrali.

Wirtualne centrale telefoniczne na straży ochrony środowiska

Z roku na rok rośnie liczba inicjatyw społecznych mających na celu wsparcie ochrony środowiska. A gdyby tak połączyć przyjemne z pożytecznym i poprzez wykonywanie codziennej pracy dbać o oszczędzanie energii elektrycznej? Jest to możliwe dzięki korzystaniu z wirtualnych centrali w chmurze, które nie wymagają posiadania fizycznej centrali w szpitalu czy przychodni lekarskiej. Jednocześnie ze wspomnianych podmiotów medycznych spada tym samym obowiązek utylizacji sprzętu medycznego.
W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie środowiska medycznego na wirtualne centrale telefoniczne powstał innowacyjny system MediDesk, który umożliwia proste i wygodne zarządzanie obsługą Pacjenta w szpitalach i placówkach medycznych. Skorzystanie z wirtualnego systemu pozwala na zaoszczędzenie dużej części budżetu, który można przeznaczyć na inne cele, takie jak np. internetowe kampanie marketingowe, reklamę outdoorową czy ulotki promocyjne dla Pacjentów.

2017-09-20T11:02:03+00:00 Autor: |Porady|
close
Potrzebujesz
więcej informacji?
Oddzwonię do Ciebie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.

Zostaw numer
oddzwonimy!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.