Blog

rejestratorka medyczna

Dzień dobry, oddzwaniam – czyli jak wykorzystać system Medidesk w codziennej pracy rejestracji medycznej?

Codzienna praca rejestracji placówki medycznej wiąże się z wieloma obowiązkami, w tym również oddzwanianiem na nieodebrane połączenia. Niejednokrotnie zdarza się, że pracownicy posiadający tradycyjne centrale telefoniczne nie są w stanie ustalić numerów telefonów pacjentów, których nie zdążyli odebrać, co skutkuje brakiem odzewu ze strony placówki medycznej, a w konsekwencji utratą potencjalnego zarobku. W odpowiedzi na odczuwalną potrzebę rynku powstał innowacyjny system Medidesk, którego nadrzędnym zadaniem jest silne wsparcie pracy rejestracji medycznej, aby ograniczyć do minimum liczbę utraconych pacjentów, będącą konsekwencją braku odpowiednich narzędzi do ponownego kontaktu w sytuacji niemożliwości odebrania telefonu.
Autor: Redakcja
|
2017-10-24
Efektywność pracy rejestracji

W jaki sposób zwiększyć liczbę wizyt w placówce medycznej za pomocą narzędzi systemowych?

Każdego roku w Polsce powstaje coraz więcej prywatnych przychodni lekarskich i szpitali. Ich właściciele oraz menadżerowie codziennie wkładają wiele czasu i wysiłku, aby wzbudzić zaufanie wśród pacjentów, którzy będą chcieli powierzyć swój stan zdrowia w ich ręce. W obliczu coraz silniejszej konkurencji warto zatroszczyć się o utrzymanie jak najlepszych relacji z potencjalnymi i stałymi pacjentami.
Autor: Redakcja
|
2017-10-17
Kategoria:

Medidesk na WIHE 2017 w Warszawie

Specjalnie dla Państwa oraz ze względu na duże zainteresowanie naszą aplikacją ze strony podmiotów leczniczych z całego kraju, zespół Medidesk wystąpi na V Międzynarodowych Targach Medycznych w Warszawie. Zapraszamy managerów, kierowników jak i właścicieli placówek medycznych od przychodni stomatologicznych czy salonów medycyny estetycznej po prywatne szpitale oraz kliniki, do hali EXPO XXI już od 19 do 21 października.
Autor: Redakcja
|
2017-10-06
medidesk

Innowacyjny system Medidesk – podstawowe informacje

Na polskim rynku medycznym pojawiła się innowacyjna aplikacja, której zadaniem jest ułatwienie zarządzania pracą rejestracji oraz aktywnością marketingową przychodni lekarskich i szpitali. Medidesk to nowoczesne narzędzie, które zostało stworzone z myślą o kierownikach placówek medycznych, którym zależy na zwiększeniu zysków przy jednoczesnym wsparciu rejestracji w sprawniejszej i lepszej jakościowo obsłudze pacjentów - zarówno telefonicznej, jak również zgłoszeń wysyłanych drogą mailową poprzez dedykowane formularze.
Autor: Redakcja
|
2017-10-04
Kategoria:

Nowe funkcjonalności w systemie Medidesk

Innowacyjny system Medidesk, stworzony z myślą o pracownikach rejestracji, działach marketingu oraz kierownikach placówek medycznych nieustannie się rozwija. Jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się Państwu rozszerzeniem go o trzy nowe funkcjonalności, które mają w jeszcze większym stopniu usprawnić wykonywanie codziennej pracy oraz umożliwić przygotowywanie szczegółowych raportów oraz analiz dotyczących efektywności pracy pracowników placówek medycznych i szpitali. Warto już dzisiaj rozpocząć korzystanie z wdrożonych rozwiązań, które pozwolą Państwu na zaoszczędzenie czasu i umożliwią pozyskanie nowych pacjentów.
Autor: Redakcja
|
2017-10-03
motywowanie pracowników rejestracji
Kategoria:

Jak motywować pracowników rejestracji – premie za oddzwanianie

Umiejętne zarządzaniem pracą rejestracji w placówce medycznej stanowi duże wyzwanie dla właścicieli firm i kadry zarządzającej. Od tego, w jaki sposób pracownicy rejestracji będą komunikować się z pacjentami zależy wizerunek danej przychodni lekarskiej czy szpitala, a w konsekwencji – zyski lub straty. Te ostatnie mogą zaboleć bardzo mocno. Warto zatem poznać skuteczne sposoby na motywowanie swoich pracowników do zaangażowania w wykonywaną pracę. Jednym ze sposobów jest ustalenie premii w zamian za odzwanianie na każde nieodebrane połączenie.
Autor: Redakcja
|
2017-09-28
wirtualna centrala telefoniczna

Wirtualna centrala w placówce medycznej – oszczędność czasu i pieniędzy

Jest nowoczesna, intuicyjna, pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Wirtualna centrala telefoniczna cieszy się coraz większą popularnością wśród szpitali i placówek medycznych. I chociaż nadal bardzo dużo ośrodków zdrowia wykorzystuje w codziennej pracy tradycyjną centralę telefoniczną, to zalet z instalacji i eksploatacji wirtualnej centrali jest tak dużo, że coraz więcej właścicieli placówek decyduje się na zmianę. W dzisiejszym wpisie przedstawiamy najważniejsze zalety posiadania wirtualnej centrali telefonicznej, dzięki której zarządzanie rejestracją medyczną stanie się wygodne i przyjemne.
Autor: Dawid Sakowski
|
2017-09-19
tradycyjna centrala telefoniczna

Tradycyjna centrala telefoniczna w placówce medycznej – wady i ograniczenia

Coraz więcej polskich placówek medycznych decyduje się na zmianę tradycyjnej centrali telefonicznej na rzecz tej wirtualnej. Jednak w dalszym ciągu wiele przychodni lekarskich, zwłaszcza tych prywatnych jednooddziałowych oraz państwowych i sprywatyzowanych szpitali w dalszym ciągu korzysta z klasycznej formy kontaktu pacjentów z ośrodkiem zdrowia. Tradycyjna centrala telefoniczna wiąże się z wieloma ograniczeniami i wadami, które mogą w konsekwencji prowadzić do utraty pacjentów i spadku przychodów. W dzisiejszym wpisie wymieniamy największe wady i utrudnienia, które wiążą się z korzystaniem z tradycyjnej centrali telefonicznej i podpowiadamy, w jaki sposób można temu skutecznie zaradzić.
Autor: Dawid Sakowski
|
2017-08-29
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


* pola wymagane

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

* pola wymagane