Jak odbierać firmowy telefon stacjonarny w domu? Praktyczny poradnik sprawnego home office
Jako producent rozwiązań IT dla branży medycznej, wychodzimy z ofertą aplikacji telefonii VoIP. Usprawni ona codziennie działanie Twojej placówki, szczególnie w obecnych wyzwaniach, przed którymi stanęła branża medyczna. Korzystając z telekonsultacji zarówno Ty, jak i Twoja załoga możecie bezpiecznie pracować z domu i realizować świadczenia bez względu na trudy i uciążliwe warunki pracy. Jak więc usprawnić codzienną zdalną pracę i płynnie wdrożyć home office.
Wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom i potrzebom, oferujemy dwa rodzaje rozwiązania.
Jeśli będą chcieli Państwo z nich skorzystać, proszę poinformować o tym dział pomocy technicznej Medidesk wysyłając e-mail na adres pomoc@medidesk.pl
[reklama id=”9866″]
I – przeniesienie telefonu stacjonarnego z placówki do domu
Posiadając router z dostępem do Internetu, możesz fizycznie przepiąć telefon stacjonarny (pod warunkiem, że jest on obsługiwany w technologii VoIP) z placówki medycznej do domu i odbierać połączenia pozostając poza terenem gabinetu. Uzyskanie połączenia nie jest trudne i z łatwością wykonasz je samodzielnie.
Jak to zrobić, krok po kroku?
Instrukcja instalacji telefonu stacjonarnego VoIP
II – zdalne połączenie za pomocą platformy Softphone
Softphone, czyli oprogramowanie, które pozwala na odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem Internetu. To opcja, która umożliwia zdalne połączenie się z firmowym telefonem stacjonarnym, bez konieczności odpinania bazy VoIP i zabierania ze sobą słuchawki. Przewagą aplikacji jest obsługa połączeń z telefonami stacjonarnymi, komórkowymi oraz telefonii internetowej z dowolnego miejsca, pod warunkiem dostępu do Internetu. Co więcej, program umożliwia również prowadzenie videokonferencji.
Softphone to aplikacja, którą z łatwością zainstalujesz samodzielnie na dowolnym urządzeniu, które służy Wam do pracy. Działa zarówno na telefonach komórkowych, tabletach, jak i komputerze. Platforma Softphone wyklucza konieczność wyłączania telefonów i zawieszenia kontaktu z klientami. Przenosząc obsługę telefoniczną placówki medycznej do home office, zapewniasz stały dostęp pacjentów do informacji i udzielenia im telekonsultacji. Tego typu połączenie to również doskonałe wsparcie dla rejestracji gabinetu, która w obecnej chwili może nie gwarantować sprawnego odbierania wszystkich połączeń.
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?