Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Dla Managera

Jak odbierać firmowy telefon stacjonarny w domu? Praktyczny poradnik sprawnego home office

Jak odbierać firmowy telefon stacjonarny w domu? Praktyczny poradnik sprawnego home office Home office to wyzwanie, przed którym nagle stanęło wiele firm, również placówek medycznych. Praca zdalna nie jest prawnie regulowana i praktycznie nie istnieje w polskiej kulturze wielu przedsiębiorstw. Jak więc sobie sprawnie z nią poradzić? Jednym z najważniejszych elementów, wpływających na powodzenie pracy zdalnej są niewątpliwie kwestie techniczne. Telefon stacjonarny to wciąż domena wielu firm i główne narzędzie kontaktu z klientami i współpracownikami. Czy jest więc możliwe pogodzenie funkcji  firmowego telefonu stacjonarnego z koniecznością wykonywania pracy w domu?

Jako producent rozwiązań IT dla branży medycznej, wychodzimy z ofertą aplikacji telefonii VoIP. Usprawni ona codziennie działanie Twojej placówki, szczególnie w obecnych wyzwaniach, przed którymi stanęła branża medyczna. Korzystając z telekonsultacji zarówno Ty, jak i Twoja załoga możecie bezpiecznie pracować z domu i realizować świadczenia bez względu na trudy i uciążliwe warunki pracy. Jak więc usprawnić codzienną zdalną pracę i płynnie wdrożyć home office.

Wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom i potrzebom, oferujemy dwa rodzaje rozwiązania.

Jeśli będą chcieli Państwo z nich skorzystać, proszę poinformować o tym dział pomocy technicznej Medidesk wysyłając e-mail na adres pomoc@medidesk.pl

I – przeniesienie telefonu stacjonarnego z placówki do domu

Posiadając router z dostępem do Internetu, możesz fizycznie przepiąć telefon stacjonarny (pod warunkiem, że jest on obsługiwany w technologii VoIP) z placówki medycznej do domu i odbierać połączenia pozostając poza terenem gabinetu. Uzyskanie połączenia nie jest trudne i z łatwością wykonasz je samodzielnie.

Jak to zrobić, krok po kroku?

Instrukcja instalacji telefonu stacjonarnego VoIP

II – zdalne połączenie za pomocą platformy Softphone

 

Softphone, czyli oprogramowanie, które pozwala na odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem Internetu. To opcja, która umożliwia zdalne połączenie się z firmowym telefonem stacjonarnym, bez konieczności odpinania bazy VoIP i zabierania ze sobą słuchawki.  Przewagą aplikacji jest obsługa połączeń z telefonami stacjonarnymi, komórkowymi oraz telefonii internetowej z dowolnego miejsca, pod warunkiem dostępu do Internetu. Co więcej, program umożliwia również prowadzenie videokonferencji.

Softphone to aplikacja, którą z łatwością zainstalujesz samodzielnie na dowolnym urządzeniu, które służy Wam do pracy. Działa zarówno na telefonach komórkowych, tabletach, jak i komputerze. Platforma Softphone wyklucza konieczność wyłączania telefonów i zawieszenia kontaktu z klientami. Przenosząc obsługę telefoniczną placówki medycznej do home office, zapewniasz stały dostęp pacjentów do informacji i udzielenia im telekonsultacji. Tego typu połączenie to również doskonałe wsparcie dla rejestracji gabinetu, która w obecnej chwili może nie gwarantować sprawnego odbierania wszystkich połączeń.

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk