Widok listy

Jak odbierać firmowy telefon stacjonarny w domu? Praktyczny poradnik sprawnego home office

Kobieta podczas pracy zdalnej w domu

Jako producent rozwiązań IT dla branży medycznej, wychodzimy z ofertą aplikacji telefonii VoIP. Usprawni ona codziennie działanie Twojej placówki, szczególnie w obecnych wyzwaniach, przed którymi stanęła branża medyczna. Korzystając z telekonsultacji zarówno Ty, jak i Twoja załoga możecie bezpiecznie pracować z domu i realizować świadczenia bez względu na trudy i uciążliwe warunki pracy. Jak więc usprawnić codzienną zdalną pracę i płynnie wdrożyć home office.

Wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom i potrzebom, oferujemy dwa rodzaje rozwiązania.

Jeśli będą chcieli Państwo z nich skorzystać, proszę poinformować o tym dział pomocy technicznej Medidesk wysyłając e-mail na adres pomoc@medidesk.pl

[reklama id=”9866″]

I – przeniesienie telefonu stacjonarnego z placówki do domu

Posiadając router z dostępem do Internetu, możesz fizycznie przepiąć telefon stacjonarny (pod warunkiem, że jest on obsługiwany w technologii VoIP) z placówki medycznej do domu i odbierać połączenia pozostając poza terenem gabinetu. Uzyskanie połączenia nie jest trudne i z łatwością wykonasz je samodzielnie.

Jak to zrobić, krok po kroku?

Instrukcja instalacji telefonu stacjonarnego VoIP

II – zdalne połączenie za pomocą platformy Softphone

 

Softphone, czyli oprogramowanie, które pozwala na odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem Internetu. To opcja, która umożliwia zdalne połączenie się z firmowym telefonem stacjonarnym, bez konieczności odpinania bazy VoIP i zabierania ze sobą słuchawki.  Przewagą aplikacji jest obsługa połączeń z telefonami stacjonarnymi, komórkowymi oraz telefonii internetowej z dowolnego miejsca, pod warunkiem dostępu do Internetu. Co więcej, program umożliwia również prowadzenie videokonferencji.

Softphone to aplikacja, którą z łatwością zainstalujesz samodzielnie na dowolnym urządzeniu, które służy Wam do pracy. Działa zarówno na telefonach komórkowych, tabletach, jak i komputerze. Platforma Softphone wyklucza konieczność wyłączania telefonów i zawieszenia kontaktu z klientami. Przenosząc obsługę telefoniczną placówki medycznej do home office, zapewniasz stały dostęp pacjentów do informacji i udzielenia im telekonsultacji. Tego typu połączenie to również doskonałe wsparcie dla rejestracji gabinetu, która w obecnej chwili może nie gwarantować sprawnego odbierania wszystkich połączeń.

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się