Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Dla Managera

Dla Managera Dawid Sakowski | 2020-03-31

Jak odbierać firmowy telefon stacjonarny w domu? Praktyczny poradnik sprawnego home office

Czas czytania: < 1 minuta
Jak odbierać firmowy telefon stacjonarny w domu? Praktyczny poradnik sprawnego home office
Home office to wyzwanie, przed którym nagle stanęło wiele firm, również placówek medycznych. Praca zdalna nie jest prawnie regulowana i praktycznie nie istnieje w polskiej kulturze wielu przedsiębiorstw. Jak więc sobie sprawnie z nią poradzić? Jednym z najważniejszych elementów, wpływających na powodzenie pracy zdalnej są niewątpliwie kwestie techniczne. Telefon stacjonarny to wciąż domena wielu firm i główne narzędzie kontaktu z klientami i współpracownikami. Czy jest więc możliwe pogodzenie funkcji  firmowego telefonu stacjonarnego z koniecznością wykonywania pracy w domu?

Wypróbuj Medidesk bezpłatnie!

Jako producent rozwiązań IT dla branży medycznej, wychodzimy z ofertą aplikacji telefonii VoIP. Usprawni ona codziennie działanie Twojej placówki, szczególnie w obecnych wyzwaniach, przed którymi stanęła branża medyczna. Korzystając z telekonsultacji zarówno Ty, jak i Twoja załoga możecie bezpiecznie pracować z domu i realizować świadczenia bez względu na trudy i uciążliwe warunki pracy. Jak więc usprawnić codzienną zdalną pracę i płynnie wdrożyć home office.

Wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom i potrzebom, oferujemy dwa rodzaje rozwiązania.

Jeśli będą chcieli Państwo z nich skorzystać, proszę poinformować o tym dział pomocy technicznej Medidesk wysyłając e-mail na adres pomoc@medidesk.pl

I – przeniesienie telefonu stacjonarnego z placówki do domu

Posiadając router z dostępem do Internetu, możesz fizycznie przepiąć telefon stacjonarny (pod warunkiem, że jest on obsługiwany w technologii VoIP) z placówki medycznej do domu i odbierać połączenia pozostając poza terenem gabinetu. Uzyskanie połączenia nie jest trudne i z łatwością wykonasz je samodzielnie.

Jak to zrobić, krok po kroku?

Instrukcja instalacji telefonu stacjonarnego VoIP

II – zdalne połączenie za pomocą platformy Softphone

 

Softphone, czyli oprogramowanie, które pozwala na odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem Internetu. To opcja, która umożliwia zdalne połączenie się z firmowym telefonem stacjonarnym, bez konieczności odpinania bazy VoIP i zabierania ze sobą słuchawki.  Przewagą aplikacji jest obsługa połączeń z telefonami stacjonarnymi, komórkowymi oraz telefonii internetowej z dowolnego miejsca, pod warunkiem dostępu do Internetu. Co więcej, program umożliwia również prowadzenie videokonferencji.

Softphone to aplikacja, którą z łatwością zainstalujesz samodzielnie na dowolnym urządzeniu, które służy Wam do pracy. Działa zarówno na telefonach komórkowych, tabletach, jak i komputerze. Platforma Softphone wyklucza konieczność wyłączania telefonów i zawieszenia kontaktu z klientami. Przenosząc obsługę telefoniczną placówki medycznej do home office, zapewniasz stały dostęp pacjentów do informacji i udzielenia im telekonsultacji. Tego typu połączenie to również doskonałe wsparcie dla rejestracji gabinetu, która w obecnej chwili może nie gwarantować sprawnego odbierania wszystkich połączeń.

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk