Nasza własna platforma telemedyczna
Wybuch epidemii koronawirusa mocno odbił się na działalności wszystkich placówek medycznych, które w krótkim czasie musiały przystosować się do nowych bezpiecznych warunków przyjmowania pacjentów minimalizując jednocześnie straty przychodów wynikające z częściowego bądź całkowitego ograniczenia działalności.
Medidesk reagując na bieżące problemy wynikające z bezproblemowym dostępem do usług medycznych zaoferowało swoim klientom wdrożenie rozwiązania łączącego w sobie elementy platformy telemedycznej, nowoczesnego call center umożliwiającego zdalną pracę całego zespołu placówki medycznej oraz narzędzia zapewniającego płynny kontakt z wszystkimi pacjentami. Platforma telemedyczna Medidesk to możliwość udzielania porad online w postaci telekonsultacji, konsultacji video bądź czatu z lekarzem, która z miesiąca na miesiąc cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony lekarzy.
Nowe funkcjonalności w Medidesk
Aplikacja Medidesk w roku ubiegłym wzbogaciła się o nowe praktyczne funkcje usprawniające bieżące funkcjonowanie placówek medycznych jak i samo korzystanie z aplikacji przez użytkowników.
Platformę telemedyczną uzupełnił wbudowany w aplikację softphone – oprogramowanie umożliwiające wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych za pośrednictwem Internetu bez potrzeby fizycznego używania telefonu (stacjonarnego czy komórkowego). Dzięki aplikacji softphone pracownicy rejestracji mają możliwość obsługi ruchu telefonicznego w placówce bez fizycznej w niej obecności. Wprowadzone przez nas rozwiązanie umożliwiło pracę zdalną rejestratorek w czasie lockdownu, które umawiały pacjentów i udzielały informacji bezpośrednio z własnego domu.
Kolejna z funkcjonalności, która dołączyła do udogodnień związanych z użytkowaniem Medidesk przez Klientów to możliwość zgłaszania nieprawidłowości działania aplikacji z poziomu samego Medideska. Dzięki wbudowanemu widżetowi do kontaktu, użytkownicy otrzymują możliwość przekazywania informacji bezpośrednio do naszego działu pomocy bez potrzeby korzystania z wysyłki mail czy kontaktu telefonicznego.
Dodatkowo dzięki wytężonej pracy naszych specjalistów od IT:
- “odświeżyliśmy” interface użytkownika aplikacji (korzystanie z Medidesk jest jeszcze bardziej intuicyjne m.in. dodane zostało okno wyboru aparatu VoIP),
- przyspieszyliśmy czas generowania raportów statystyk Medidesk w panelu managera, tak aby każdy zarządzający placówką na bieżąco weryfikował statystyki pracy swojego zespołu,
- zintegrowaliśmy naszą aplikację z systemem płatności online ( gwarancja bezpieczeństwa transakcji oraz wygoda doceniana przez użytkowników),
- platforma telemedyczna jest responsywna (aplikacja dostosowuje się automatycznie do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana zarówno w widoku lekarza jak i pacjenta),
- wdrożyliśmy system wewnętrzny który pozwala na szybszą i łatwiejszą konfigurację klienta przy wdrożeniu tzw. kreator placówki.
Ponadto nasza aplikacja została przetłumaczona na język angielski oraz przystosowana do działania w różnych strefach czasowych. A w celu jeszcze większej ochrony powierzonych nam informacji przez naszych klientów wprowadziliśmy dodatkowe zabezpieczenia danych w aplikacji w oparciu o najnowsze i sprawdzone rozwiązania na rynku.
Medidesk online
Rok 2020 to dla Medidesk również rok dzielenia się nieodpłatną ekspercką wiedzą online. Cykliczne bezpłatne webinary organizowane przez Medidesk od początku wybuchu epidemii to godzinne szkolenia skupione na najbardziej aktualnych problemach i wyzwaniach z jakimi mierzą się obecnie placówki medyczne. Udział w webinariach Medidesk umożliwia podniesienie kwalifikacji i dostrzeżenie nowych perspektyw w swojej codziennej pracy, świadczy o tym duże zainteresowanie naszymi webinarami jak i staranie wyselekcjonowani specjaliści skupieni wokół każdego szkolenia. Od marca do grudnia zorganizowaliśmy ponad 70 webinarów, w których wzięło udział ponad 2600 osób.
Rok ubiegły to również 2 zorganizowane przez Medidesk Wirtualne Konferencje Akademia Managera Ochrony Zdrowia oraz uruchomienie dedykowanej platformy szkoleniowej amoz.edu.pl ze szkoleniami, kursami, ebookami i webinarami. Marka edukacyjna AMOZ to szkolenia rozwijające kompetencje rejestracji medycznej, kierowników i managerów, tak aby lepiej zarządzali biznesem, poprawiali jakość obsługi i zarabiali na sprzedaży usług zdrowotnych.
Zmiany, zmiany, zmiany
Ostatni rok to również zmiana szaty graficznej naszej strony www oraz dodanie nowych elementów, dzięki którym stała się ona bardziej przejrzysta i atrakcyjna dla użytkownika. W tym roku będziecie mogli również posurfować bo angielskiej wersji naszej witryny internetowej, prace trwają jednak dla dociekliwych link jest już aktywny.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy i zapotrzebowaniem na większą ilość przestrzeni do pracy, zmianie uległa również lokalizacja naszego biura. Od października możecie nas znaleźć na Żoliborzu przy ul. Niegolewskiego 17/2. Cały czas się urządzamy tworząc komfortową i przyjazną przestrzeń dla naszej ekipy i dla osób nas odwiedzających.
Nowa, większa przestrzeń biurowa to również nowe możliwości zatrudnienia. W 2020 do Medidesk dołączyła masa utalentowanych, doświadczonych osób, które swoją wiedzą i zaangażowaniem pomogły wnieść nasze produkty i organizację na wyższy poziom. Jeśli chcesz być naszą częścią zerknij w wolnej chwili do zakładki kariera może to właśnie o Tobie napiszemy w podsumowaniu roku 2021?
Na koniec zamknięcie roku Medidesk w liczbach
- Ponad 350 placówek korzystających na co dzień z Medidesk
- Ponad 3500 rejestratorek logujących się codziennie do aplikacji
- Ponad 800 managerów korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji
- Ponad 11 mln obsłużonych zgłoszeń telefonicznych w 2020 roku
- Ponad 25 mln obsłużonych minut w rozmowach telefonicznych
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?