Kategoria wpisu: Aplikacja
Wybuch epidemii koronawirusa mocno odbił się na działalności wszystkich placówek medycznych, które w krótkim czasie musiały przystosować się do nowych bezpiecznych warunków przyjmowania pacjentów minimalizując jednocześnie straty przychodów wynikające z częściowego bądź całkowitego ograniczenia działalności.
Medidesk reagując na bieżące problemy wynikające z bezproblemowym dostępem do usług medycznych zaoferowało swoim klientom wdrożenie rozwiązania łączącego w sobie elementy platformy telemedycznej, nowoczesnego call center umożliwiającego zdalną pracę całego zespołu placówki medycznej oraz narzędzia zapewniającego płynny kontakt z wszystkimi pacjentami. Platforma telemedyczna Medidesk to możliwość udzielania porad online w postaci telekonsultacji, konsultacji video bądź czatu z lekarzem, która z miesiąca na miesiąc cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony lekarzy.
Aplikacja Medidesk w roku ubiegłym wzbogaciła się o nowe praktyczne funkcje usprawniające bieżące funkcjonowanie placówek medycznych jak i samo korzystanie z aplikacji przez użytkowników.
Platformę telemedyczną uzupełnił wbudowany w aplikację softphone – oprogramowanie umożliwiające wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych za pośrednictwem Internetu bez potrzeby fizycznego używania telefonu (stacjonarnego czy komórkowego). Dzięki aplikacji softphone pracownicy rejestracji mają możliwość obsługi ruchu telefonicznego w placówce bez fizycznej w niej obecności. Wprowadzone przez nas rozwiązanie umożliwiło pracę zdalną rejestratorek w czasie lockdownu, które umawiały pacjentów i udzielały informacji bezpośrednio z własnego domu.
Kolejna z funkcjonalności, która dołączyła do udogodnień związanych z użytkowaniem Medidesk przez Klientów to możliwość zgłaszania nieprawidłowości działania aplikacji z poziomu samego Medideska. Dzięki wbudowanemu widżetowi do kontaktu, użytkownicy otrzymują możliwość przekazywania informacji bezpośrednio do naszego działu pomocy bez potrzeby korzystania z wysyłki mail czy kontaktu telefonicznego.
Dodatkowo dzięki wytężonej pracy naszych specjalistów od IT:
Ponadto nasza aplikacja została przetłumaczona na język angielski oraz przystosowana do działania w różnych strefach czasowych. A w celu jeszcze większej ochrony powierzonych nam informacji przez naszych klientów wprowadziliśmy dodatkowe zabezpieczenia danych w aplikacji w oparciu o najnowsze i sprawdzone rozwiązania na rynku.
Rok 2020 to dla Medidesk również rok dzielenia się nieodpłatną ekspercką wiedzą online. Cykliczne bezpłatne webinary organizowane przez Medidesk od początku wybuchu epidemii to godzinne szkolenia skupione na najbardziej aktualnych problemach i wyzwaniach z jakimi mierzą się obecnie placówki medyczne. Udział w webinariach Medidesk umożliwia podniesienie kwalifikacji i dostrzeżenie nowych perspektyw w swojej codziennej pracy, świadczy o tym duże zainteresowanie naszymi webinarami jak i staranie wyselekcjonowani specjaliści skupieni wokół każdego szkolenia. Od marca do grudnia zorganizowaliśmy ponad 70 webinarów, w których wzięło udział ponad 2600 osób.
Rok ubiegły to również 2 zorganizowane przez Medidesk Wirtualne Konferencje Akademia Managera Ochrony Zdrowia oraz uruchomienie dedykowanej platformy szkoleniowej amoz.edu.pl ze szkoleniami, kursami, ebookami i webinarami. Marka edukacyjna AMOZ to szkolenia rozwijające kompetencje rejestracji medycznej, kierowników i managerów, tak aby lepiej zarządzali biznesem, poprawiali jakość obsługi i zarabiali na sprzedaży usług zdrowotnych.
Ostatni rok to również zmiana szaty graficznej naszej strony www oraz dodanie nowych elementów, dzięki którym stała się ona bardziej przejrzysta i atrakcyjna dla użytkownika. W tym roku będziecie mogli również posurfować bo angielskiej wersji naszej witryny internetowej, prace trwają jednak dla dociekliwych link jest już aktywny.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy i zapotrzebowaniem na większą ilość przestrzeni do pracy, zmianie uległa również lokalizacja naszego biura. Od października możecie nas znaleźć na Żoliborzu przy ul. Niegolewskiego 17/2. Cały czas się urządzamy tworząc komfortową i przyjazną przestrzeń dla naszej ekipy i dla osób nas odwiedzających.
Nowa, większa przestrzeń biurowa to również nowe możliwości zatrudnienia. W 2020 do Medidesk dołączyła masa utalentowanych, doświadczonych osób, które swoją wiedzą i zaangażowaniem pomogły wnieść nasze produkty i organizację na wyższy poziom. Jeśli chcesz być naszą częścią zerknij w wolnej chwili do zakładki kariera może to właśnie o Tobie napiszemy w podsumowaniu roku 2021?