Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.
Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.
Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.
Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.
Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.
Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.
Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.
Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.
Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.
Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.
Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.
Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.
Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.
Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.
Łukasz Sosnowski – Zawodowo zajmuje się wdrażaniem innowacji i transformacji cyfrowej, w szczególności z uwzględnieniem rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję w obszarze medycyny. Realizując przekrojowe projekty wdrożeniowe i transformacyjne kieruje się biznesowym podejściem i zrozumieniem potrzeb klienta – pacjenta. Zdobył doświadczenie jako wieloletni konsultant procesowy i strategiczny oraz prezes spółek i lider zespołów. Przygodę z innowacjami w obszarze zdrowia testował na własnej skórze, zakładając startup medyczny w obszarze neurologii, który zrealizował od zera i rozwijał przez 3 lata, wdrażając uczenie maszynowe w diagnozie i terapii padaczki. Od 2023 roku związany z Naczelną Izbą Lekarską, jest liderem projektu NIL IN – Sieć Lekarzy Innowatorów, od 2024 związany także z Okręgową Izbą Lekarską w Warszawie, gdzie prowadzi Ośrodek Projektów i Innowacji.
Dr n. o zdrowiu Tomasz Kopiec – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. W. Orłowskiego Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, pełnomocnik Kanclerza Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ds. rozwoju gospodarki senioralnej, asystent w Zakładzie Epidemiologii i Biostatystyki Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Wykształcenie prawnicze i politologiczne. Absolwent zdrowia publicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi i studiów Executive Master of Business Administration – Zarządzanie w ochronie zdrowia. Od ponad 20 lat związany z sektorem ochrony zdrowia. Wyspecjalizowany w procesach restrukturyzacji, optymalizacji i zarządzania zakładami opieki zdrowotnej. Odpowiedzialny za wdrożenie i nadzór procesów optymalizacji w kilkudziesięciu polskich szpitalach. Doświadczony w pozyskiwaniu wielomilionowych środków na restrukturyzację. Propagator Partnerstwa Publiczno-Prywatnego, jako formuły realizacji i finansowania inwestycji w obszarze usług użyteczności publicznej, wykorzystania sztucznej inteligencji i nowych technologii w zarządzaniu placówkami medycznymi, wspierający nowe rozwiązania procesowe i produktowe w obszarze cyfryzacji. Członek Zarządu Polskiej Federacji Szpitali. Wyróżniony na Liście Stu 2024 najbardziej wpływowych osób w polskim systemie ochrony zdrowia.
Karolina Weiss Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży medycznej. Na co dzień pełni funkcję Dyrektora w Centrum Medycznym Goldenmed w Warszawie. Specjalizuje się w wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w sektorze e-zdrowia oraz w praktycznym wykorzystaniu nowoczesnych technologii w obsłudze pacjentów i zarządzaniu placówką. Pasjonatka digitalizacji procesów, którą postrzega jako klucz do poprawy jakości usług medycznych i efektywności organizacyjnej.
Katarzyna Nadolna
Założycielka oraz prezes zarządu ITP S.A. Firmy, która od 19 lat buduje rynek medycyny estetycznej i kosmetologii w Polsce wyposażając gabinety i kliniki w zaawansowane technologie wiodących producentów ze świata. Zarządzana przez nią firma oferuje pełne wsparcie biznesowe od procesu doradczego poprzez szkolenia, serwis i wparcie marketingowe. Współzałożycielka międzynarodowej marki Neauvia, obecnej w 82 krajach, specjalizującej się w produkcji wypełniaczy tkankowych i kosmeceutyków.
dr n. med. Tomasz Maciejewski
Dyrektor Instytutu Matki i Dziecka. Zawodowo: ginekolog, położnik, perinatolog..
Autor wielu publikacji naukowych, książek oraz artykułów z dziedziny położnictwa i ginekologii , perinatologii, zdrowia publicznego, innowacji technologicznych w medycynie. Działalność dydaktyczną prowadzi w ramach kursów Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego, Wydziału Lekarskiego Uczelni Łazarskiego, konferencji naukowo-szkoleniowych.
Zaangażowany w wykorzystywanie nowatorskich metod w leczeniu i opiece nad pacjentem. Propagator współpracy kliniczno-technologicznej – stworzył pierwszy w Polsce Dział ds. AI i Innowacji Technologicznych w publicznej jednostce naukowo-badawczej działającej w systemie ochrony zdrowia. Aktywność tej jednostki organizacyjnej to m.in. konkurs Mother and Child Startup Challenge. Lider grupy roboczej ds. innowacji w szpitalnictwie przy NIL IN – Sieci Lekarzy Innowatorów.
Członek Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników, Polskiego Towarzystwa Medycyny Perinatalnej, Rządowej Rady Ludnościowej, elektor Rady Głównej Instytutów Badawczych, członek Rady Ekspertów Rzecznika Praw Pacjenta oraz działającego przy Radzie zespołu ds. zarządzania szpitalami. Jako członek zespołu ekspertów PARPA brał udział w opracowaniu rekomendacji dot. FAS (opublikowane w 2020 r.), obecnie członek Zespołu Ekspertów ds. FASD przy Krajowym Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom.
Działając na rzecz pacjentów i ich bezpieczeństwa jest również jednym z członków Zespołu ds. Świadczeń z Funduszu Kompensacyjnego Zdarzeń Medycznych powołanego przez Rzecznika Praw Pacjenta.
Łukasz Kowalski – Ekspert w dziedzinie Stomatologii. Związany z branżą od kilkunastu lat. Posiada bogate doświadczenie w pracy po stronie Managera (zarządzanie placówkami i laboratoriami w LX Stomatologia) , Właściciela (Holtrade CAD/CAM Center), Doradcy (LK Dental Consulting) i Dyrektora Handlowego (Holtrade). To daje mu unikalną perspektywę i umiejętność łączenia potrzeb pacjentów, personelu i biznesu w spójny, efektywny model działania.
Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego w Star Dental Group – dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej działającej na polskim i czeskim rynku usług stomatologicznych.
Absolwent Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, kierunku Zarządzania i EMBA w Ochronie Zdrowia.
Agnieszka Kowalczyk-Skęczek od końca 2019 roku pełni funkcję w Szpitalu Pod Bukami, gdzie z zaangażowaniem rozwija kompetencje z zakresu zarządzania. Aby skuteczniej realizować swoje obowiązki, ukończyła studia podyplomowe Lean Six Sigma oraz MBA. W swojej pracy szczególną wagę przywiązuje do budowania zespołów i wzmacniania poczucia przynależności do organizacji. Ceni innowacje i nieustannie poszukuje rozwiązań, które wspierają zarówno jej rozwój osobisty, jak i rozwój całej placówki. Z tego względu od wielu lat współpracuje z firmą Medidesk – partnerstwo to przynosi wymierne korzyści obu stronom i stanowi silny impuls do dalszego działania.
Jacek Gleba
Lekarz Rodzinny
Zarządzanie Systemami Opieki Zdrowotnej (ESADE, Barcelona)
ExMBA (Instituto de Empresa, Madryt)
CEO MDT Medical
Ponad 30 letnie doświadczenie pracy w medycynie pierwszego kontaktu. Wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych firm działających w sektorach medycznym, ubezpieczeń zdrowotnych, konsultingu, zarządzania inwestycjami, w Polsce, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Aktywna działalność w bezpośredniej opiece medycznej oraz wdrażaniu nowych modeli i rozwiązań w systemy opieki zdrowotnej. Obecnie CEO MDT Medical / MDTnet grupy firm skoncentrowanych na wdrożeniu usług telemedycznych, tak w zakresie technologii, jak modeli organizacyjnych opartych na telemedycynie, w prywatnych i publicznych systemach opieki zdrowotnej. Znaczna część działalności to rozwój projektów o zasięgu międzynarodowym.
Kamila Płowiec-Bzducha
Dyrektorka Biura Zarządzania Doświadczeniami Pacjenta w PZU Zdrowie
Swoją przygodę zawodową zaczęła w Coca-Cola HBC, gdzie była odpowiedzialna za sprzedaż. Następnie koordynowała projekty rozwojowe i szkoleniowe, np. wdrożenie standardów obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sprzedaży i call center jednego z największych banków w Polsce. W swojej pracy z sukcesem wykorzystuje różnorodne narzędzia – pracując w BNP BGŻ Paribas wdrożyła projekt mający na celu wzrost sprzedaży i jakości, wykorzystujący grywalizację. Jest inicjatorką licznych projektów mających na celu poprawę̨ doświadczeń́ klientów, moderatorką i trenerką Design Thinking. Współautorką innowacyjnej gry planszowej budującej świadomość prokliencką oraz orientację na klienta w organizacji. Dzięki jej działaniom w zakresie uproszczenia komunikacji dla klientów, PZU, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, otrzymał Certyfikat prostej polszczyzny. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem z zakresu CX chętnie dzieli się na konferencjach, szkoleniach oraz spotkaniach eksperckich. W PZU Zdrowie zarządza obszarem Patient Experience.
Ewelina Barylska – Prezes Zarządu i Dyrektor Generalna Vratislavia Medica, Grupa Hasco-Lek
Doświadczona menedżerka w sektorze ochrony zdrowia, specjalizująca się w zarządzaniu placówkami medycznymi, optymalizacji procesów, wdrażaniu nowoczesnych technologii oraz lean managementu. Od 2025 roku kieruje Vratislavia Medica we Wrocławiu, nowoczesnym szpitalem rehabilitacyjno-ortopedycznym należącym do Grupy Hasco-Lek, oferującym kompleksową opiekę nad pacjentem:
od diagnostyki i leczenia operacyjnego po nowoczesną rehabilitację.
Wcześniej, przez siedem lat, związana była z Grupą Salve Medica, gdzie jako Dyrektor Operacyjna zarządzała siecią dziewięciu placówek, Kliniką Płodności, obszarem badań klinicznych, diagnostyki obrazowej i genetycznej, laboratoriami oraz rozwojem biznesu. Odpowiadała za realizację kluczowych projektów strategicznych, takich jak rozbudowa szpitala, wdrożenie pierwszego w Polsce robota chirurgicznego nowej generacji Versius oraz utworzenie międzynarodowego centrum szkoleniowego dla chirurgów.
Jest absolwentką kierunku Ratownictwo Medyczne oraz Organizacja i Zarządzanie w Ochronie Zdrowia na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, gdzie obecnie zasiada w Radzie Dydaktycznej kierunku Zdrowie Publiczne. Ukończyła również studia MBA w ochronie zdrowia oraz program Szpitalna Ocena Innowacyjnych Technologii Medycznych (HB-HTA) na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Regularnie uczestniczy w panelach eksperckich i wydarzeniach branżowych. Występowała m.in. podczas Future of Health Summit organizowanego przez The Economist, Kongresu Wyzwań Zdrowotnych, Hackathonu „HAcK na Zdrowie”, Konferencji Programowej Polskiej Federacji Szpitali oraz paneli poświęconych m.in. Europejskiej Przestrzeni Danych Medycznych i finansowaniu innowacj
Ryszard Kral – trener, który pomaga placówkom medycznym działać mądrzej, spokojniej i skuteczniej
Pomagam placówkom poukładać procesy, wzmocnić komunikację i wdrożyć takie standardy, które naprawdę da się stosować – nawet przy ograniczonych zasobach.
Wierzę, że dobre doświadczenie pacjenta zaczyna się od dobrego doświadczenia zespołu – dlatego skupiam się na pracy od środka: wspólnym zrozumieniu celów, prostych rozwiązaniach i małych zmianach, które robią dużą różnicę.
Od pięciu lat prowadzę firmę szkoleniowo-doradczą „Jak Osiągać Cele” i wspieram rozwój polskich firm, m.in. poprzez wdrażanie szkoleń dofinansowanych z funduszy unijnych. Jestem certyfikowanym mentorem, autorem programów rozwojowych takich jak „Tryb IRONMAN” oraz absolwentem elitarnej szkoły mówców World Class Speaker.
Na konferencji AMOZ reprezentuję firmę Medidesk, gdzie odpowiadam za rozwój działu szkoleń i edukacyjnej ścieżki klienta.
Magdalena Stefaniak – Posiada 17-letnie doświadczenie w realizacji kampanii z obszaru digital. Z sukcesem wdrożyła w życie kilkadziesiąt strategii i mediaplanów. Wyspecjalizowana w branży health care z naciskiem na działania efektywnościowe. Pracowała po stronie agencji marketingowych dla firm takich, jak Carolina Medical Center, Szpital Medicover, Polpharma, GEERS Dobry Słuch. Od 7 lat w Centrum Dermatologicznym FEBUMED odpowiedzialna za wdrażanie strategii rozwoju biznesu, identyfikowanie i wykorzystywanie nowych możliwości rynkowych oraz planowanie i realizację działań marketingowych.
Piotr Bukowski – przedsiębiorca i inwestor. Od ponad 30 lat zaangażowany w rozwój własnych biznesów. Współtwórca największej w latach 90-tych firmy brokerskiej w Polsce. Aktualnie członek zarządu kilku firm z branży prawniczej, marketingowej i medycznej, w tym Febumed Sp. o. o., zarządzającej 5 placówkami dermatologicznymi w Warszawie. Ukończył studia ekonomiczne, specjalizując się w zarządzaniu finansami. Jest na bieżąco z nowymi trendami w zakresie zarządzania, w tym z nowymi technologiami. Posiada też szeroką wiedzę z zakresu prawa i marketingu internetowego. Wyznaje zasadę, że życie, w tym biznes, nie lubi marazmu lecz wymaga ciągłego rozwoju. Jest dumny z tego, że całe życie pracował „na swoim”.
Wojciech Hyzopski -Career Highlights / Role at Polcode
Wojciech Hyzopski is the CEO of Polcode, a position he has held since 2013. He joined the company in 2010 as Vice President and later transitioned into the role of CEO, leading Polcode to become one of the top players in the IT industry. Under his leadership, the company has successfully completed over 1,200 projects for clients worldwide and earned recognition for delivering high-quality technological solutions.
Main Area of Expertise
Wojciech Hyzopski specializes in IT project management, software development, and business strategy. He holds both technical and economic educational backgrounds, enabling him to effectively combine technological expertise with business acumen. His experience spans working with various technologies such as PHP, Ruby on Rails, and Magento, as well as developing comprehensive e-commerce solutions.
What Do You Care About
As a leader, Wojciech Hyzopski prioritizes product quality and team development. He strongly believes in the power of collaboration and innovation as key drivers of success in the IT industry. His mission is to create technologies that help clients achieve their business goals and stand out in competitive markets.
One Small Personal Note
On a personal note, Wojciech Hyzopski is passionate about new technologies and their impact on society. He has a deep interest in mathematics and logic, which translates into his analytical approach to solving both professional and personal challenges.
Joanna Miłachowska – Prezeska Zarządu Siemens Healthineers. Związana z grupą Siemens od prawie 30 lat, zaś z Siemens Healthineers od 2012 roku, w tym od 2018 roku jako Prezeska Zarządu. Będąc liderką firmy technologicznej sprawuje funkcję Członkini Zarządu Stowarzyszenia Pracodawców dla Zdrowia. Zarządzana przez nią firma wprowadziła do polskiej medycyny wiele przełomowych technologii diagnostycznych i terapeutycznych, w tym m.in. tomografię zliczającą fotony i rozwiązania AI. Rozwija także Akademię Siemens Healthineers – program edukacyjny, w którym wzięło udział około 30 tys. profesjonalistów medycznych w obszarze diagnostyki. Od lat zaangażowana w promocję zdrowego stylu życia i profilaktyki również wśród pracowników firmy, czego świadectwem jest nadanie Siemens Healthineers tytułu PracoDawcy Zdrowia przez Ministerstwo Zdrowia.
Promuje także troskę o doświadczenia pacjenta, zarówno poprzez stosowanie przyjaznych technologii medycznych, tworzenie przestrzeni minimalizujących stres, jak i wymianę dobrych praktyk.
Piotr Lizukow Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w sektorze ochrony zdrowia i usług medycznych. Obecnie oraz w latach 2014-2020 związany z PZU Zdrowie, gdzie historycznie jako członek zarządu był odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie siecią medyczną, a obecnie odpowiada za cały obszar operacji. W latach 2022–2024 pełnił funkcję prezesa zarządu United Clinics odpowiadając za zarządzanie siecią klinik stomatologicznych i laboratoriów techniki dentystycznej w Polsce, na Litwie i w Wielkiej Brytanii. W 2021 związany z Telemedi odpowiadając za rozwój cyfrowych i hybrydowych usług medycznych.
Marzena Krawiec – Liderka transformacji cyfrowej w ochronie zdrowia, ekspertka zarządzania strategicznego, rozwoju usług medycznych i e-zdrowia. Współautorka standardów telemedycznych, doradczyni w projektach systemowych i popularyzatorka innowacyjnych modeli opieki.
Marcin Marczewski – CEO Resilia, architekt cyberbezpieczeństwa i odporności biznesu, specjalizujący się w cyberbezpieczeństwie, bezpieczeństwie informacji, zarządzaniu ryzykiem oraz ciągłości działania.
Pełni także rolę COO w firmie Priv-Sec Solutions specjalizującej się w rozwoju i wdrożeniach dedykowanych rozwiązań narzędziowych wspierających szeroko rozumiany obszar Governance.
Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla międzynarodowych korporacji, jak również małych i średnich firm w zakresie wdrożenia polityk bezpieczeństwa danych osobowych, planów ciągłości działania, systemów kontroli wewnętrznej i programów zarządzania ryzykiem. Realizuje m.in. audyty zgodności z Ustawą o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa, NIS2 i DORA, wdrożenia, szkolenia oraz koordynuje działania w obszarze business & cyber resilience.
Kierownik projektu zakończonego pierwszą w Polsce pełną certyfikacją systemu zarządzania ciągłością działania wg normy ISO 22301:2012.
Doświadczony wykładowca na Wydziałach Zarządzania, Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Collegium Civitas oraz Uniwersytecie Vizja.
Szymon Łuczak – ekspert ds. funduszy europejskich specjalizujący się w projektach dla sektora ochrony zdrowia. Współwłaściciel firm doradczych Biznes Butik oraz Biznes.Medical specjalizujących się w pozyskiwaniu i rozliczaniu dotacji unijnych dla przedsiębiorstw produkcyjnych oraz placówek medycznych. Posiada doświadczenie w projektach dotyczących modernizacji infrastruktury ochrony zdrowia oraz wdrażania innowacji w placówkach medycznych.
Joanna Szyman – menedżerka, przedsiębiorczyni i ekspertka z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sektorze medycznym, finansowym i ubezpieczeniowym, specjalizująca się w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym. Obecnie pełni funkcje prezeski zarządu Grupy NEO Hospital oraz Grupy Centrum CBT. Jest również członkinią Rady Naczelnej Polskiej Federacji Szpitali oraz członkinią Rady Sektorowej ds. Zdrowia Psychicznego.
Absolwentka Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
W latach 2009–2016 jako prezeska Grupy Scanmed przekształciła lokalną firmę w jednego z liderów prywatnej opieki medycznej w Polsce. W 2011 roku wprowadziła spółkę na rynek NewConnect, osiągając ponad pięciokrotny wzrost kapitalizacji w trakcie obecności na giełdzie. W 2014 roku skutecznie przeprowadziła proces pozyskania inwestora strategicznego – Grupy Life Healthcare.
Zarządzała ponad 50 procesami fuzji i przejęć w sektorze opieki zdrowotnej, o łącznej wartości przekraczającej 1 mld zł. Doradzała największym funduszom private equity jako ekspertka branżowa.
W 2019 roku założyła Grupę NEO Hospital – innowacyjny ośrodek medyczny wyróżniający się efektywnością, nowoczesnością i troską o pacjenta. W 2021 roku szpital został uhonorowany prestiżową nagrodą International Hospital Federation (IHF Awards) w Barcelonie w kategorii American College of Healthcare Executives Excellence Award for Leadership and Management.
Zbigniew Kowalski – przewodniczący Sekcji Motywacji Pacjentów Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej, jest członkiem International Association for Communication in Healthcare. Od 2025 roku prowadzi kursy PTKM akredytujący nauczycieli komunikacji medycznej. To jeden z pierwszych naukowców zajmujących się zastosowaniem kompetencji społecznych w medycynie. Jest doświadczonym wykładowcą i trenerem komunikacji medycznej. Doradza osobom zarządzających placówkami medycznymi. Studiował negocjacje, komunikację interpersonalną i psychologię. Jest też absolwentem podyplomowego kursu „Zaangażowanie pacjenta w proces terapeutyczny” na Uniwersytecie Medycznym Stanforda.
Od 2000 roku prowadzi szkolenia, wykłady inspirujące, warsztaty i debaty. Z jego wiedzy skorzystało dotychczas ponad 170 000 osób, w tym ponad 85 000 lekarzy, 35 000 farmaceutów i 30 000 pielęgniarek. Autor i współautor 14 książek, poradników i podręczników na temat komunikacji w medycynie.
Dr Daniel Kaźmierczak – posiada stopień doktora nauk medycznych i nauk o zdrowiu, uzyskany w Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, gdzie ukończył również studia w zakresie zdrowia publicznego, specjalizując się w zarządzaniu opieką zdrowotną.
Jego zainteresowania badawcze i dydaktyczne koncentrują się na zarządzaniu ochroną zdrowia, doskonaleniu jakości oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w diagnostyce obrazowej i telemedycynie. Łączy działalność akademicką z praktyką zarządczą, posiadając ponad dekadę doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w wiodących polskich instytucjach medycznych. Pełnił funkcje m.in. pełnomocnika dyrekcji ds. jakości w Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu, dyrektora ds. jakości w Centrum Diagnostyki i Terapii Onkologicznej w Katowicach oraz dyrektora zarządzającego Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Psychicznego „Katharsis” w Poznaniu.
Jako wykładowca akademicki związany był z Uniwersytetem Medycznym w Poznaniu oraz oraz aktualnie, z Uczelnią Łazarskiego w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia w obszarach zarządzania, jakości i innowacji w systemach ochrony zdrowia.
Obecnie szczególną uwagę poświęca badaniom i projektom wdrożeniowym w zakresie telemedycyny w radiologii, w tym jakości i bezpieczeństwa świadczeń zdrowotnych. Pełni funkcję prezesa zarządu spółki Diagnostyka Teleradiologia24, obsługującej kilkaset podmiotów medycznych w Polsce, a także zasiada w organach zarządczych innych spółek medycznych koncentrujących się na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych w ochronie zdrowia.
Jakub Chwiećko – Założyciel Medical Innovation Institute, który wspiera rozwój innowacji medycznych oraz ich wdrażania do ekosystemu opieki zdrowotnej. Kierownik medyczny Pionu Pomocnicznego Szpitalu dziecięcym w Dziekanowie Leśny. Lekarz i ekspert z bogatym doświadczeniem w zakresie innowacji w ochronie zdrowia, technologii medycznych oraz sztucznej inteligencji. Współtworzył Sieć Lekarzy Innowatorów, Naczelnej Izby Lekarskiej (NIL IN). Jego głównym obszarem zainteresowań jest kreowanie ekosystemu innowacyjności w ochronie zdrowia, wspieranie startupów medycznych, partnerstwo publiczno-prywatne, rozwój innowacji oraz wdrożenie pilotażowe. Pracował na kierowniczych stanowiskach m.in. w EIT Health InnoStars, uPacjenta, Infermedice, Roche Diabetes Care Germany, Fundacji K.I.D.S..
Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku (kierunek lekarski), Akademii Leona Koźmińskiego (Biznes.AI: Technologia, Prawo, Zastosowanie Sztucznej Inteligencji), University of Paris Cite (Value Based Health Care), programu Executive MBA w ochronie zdrowia (SGH i WUM). Szkolił się również w Agile Project Management i Evidence Based Management.
Arkadiusz Grądkowski – Prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Wyrobów Medycznych POLMED, Członek Zarządu MedTech Europe
Arkadiusz Grądkowski od 2020 roku odpowiada za realizację celów Izby POLMED – najbardziej reprezentatywnej organizacji zrzeszającej producentów
i dystrybutorów wyrobów medycznych w Polsce. Pełniąc funkcję Prezesa Izby, prowadzi bezpośrednie rozmowy z decydentami oraz przedstawicielami administracji, mającymi wpływ na kształt i funkcjonowanie zarówno branży wyrobów medycznych, jak i systemu ochrony zdrowia. W 2023 roku został członkiem zarządu międzynarodowej organizacji MedTech Europe.
Jest absolwentem Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, gdzie uzyskał tytuł magistra prawa. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie wyrobów medycznych, które zdobywał m.in. w Konfederacji Lewiatan. Pełnił rolę jej przedstawiciela w Trójstronnym Zespole ds. Zdrowia i Zespole ds. Usług Publicznych Rady Dialogu Społecznego. Koordynował m.in. nowelizację prawa farmaceutycznego, rozporządzenia o receptach czy ustawę o wyrobach medycznych. Był zastępcą dyrektora Departamentu Informacji o Wyrobach Medycznych w URPL, WM i PB. Współtworzył nowelizację ustawy o wyrobach medycznych w latach 2016-2019 i ustawę o wyrobach medycznych w 2021 r., dostosowującą prawo polskie do rozporządzeń UE. Był reprezentantem Polski podczas spotkań Szefów Europejskich Agencji ds. Wyrobów Medycznych „CAMD” oraz ekspertem KE w zagranicznych projektach.
Dr n. med. i n. o zdr. Gabriela Moczeniat – Dyrektor Zarządzająca Grupy Mazovia, menedżerka z doświadczeniem w zarządzaniu placówkami medycznymi i rozwoju usług medycznych. Jej specjalnością jest praktyczne zarządzanie codziennym funkcjonowaniem szpitali oraz wdrażanie rozwiązań usprawniających organizację pracy i jakość opieki nad pacjentami.
W Grupie Mazovia odpowiada za strategiczny rozwój, optymalizację procesów operacyjnych oraz nadzór nad działaniem placówek medycznych. Łączy wiedzę menedżerską z doświadczeniem w zarządzaniu personelem i infrastrukturą szpitalną.
Posiada tytuł MBA w ochronie zdrowia oraz stopień doktora w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Rozprawa doktorska, oparta na danych klinicznych i organizacyjnych Grupy Mazovia, łączyła podejście epidemiologiczne z praktyką systemowego zarządzania opieką specjalistyczną w zakresie urologii.
Natalia Kurowska
Psycholog (Uniwersytet SWPS), certyfikowany trener Szkoły Trenerów Uniwersytetu SWPS, także trener TUS. Z branżą medyczną zawodowo związana od 2008 roku. W Medidesk wspiera placówki medyczne oraz weterynaryjne w osiąganiu wysokich standardów obsługi poprzez praktyczne, dopasowane do realiów szkolenia i audyty.
Specjalizuje się w zakresie umiejętności miękkich, szczególnie w komunikacji, psychologii sprzedaży oraz strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Uważa, że kluczem do sukcesu w branży medycznej jest nie tylko wiedza merytoryczna, ale także empatia, zdrowa komunikacja i umiejętność pracy w zespole.
Mateusz Kopacz – Senior Security Architect w redteam.pl / forsec.pl / rtfs.pl
Menedżer z 17-letnim doświadczeniem. Od początku kariery związany z sektorem bankowym.
Obecnie odpowiedzialny za tworzenie autorskich produktów i usług z obszaru cyberbezpieczeństwa. Entuzjasta transformacji cyfrowej i pasjonat sztucznej inteligencji. Rozwija nowatorskie narzędzia do wczesnego reagowania przed wystąpieniem incydentu oraz wspiera klientów w obsłudze i łagodzeniu skutków jeżeli do ataku już dojdzie.
Wyznawca maksymy ” sharing is caring”.
Ekspert w grupach roboczych ds. AI, IoT i technologii przełomowych dla Ministerstwa Cyfryzacji.
Członek Rady Programowej ISSA Polska w projekcie Cyfrowy Sk@ut.
Paweł Magdziarz – Ekonomista, specjalista ds. finansowych.
Ekspert Ministerstwa Zdrowia ds. ekonomii zdrowia w projekcie powiązanym z opracowaniem szczegółowego wzorca Map Potrzeb Zdrowotnych celem wypracowania wskaźników umożliwiających porównywanie podmiotów udzielających świadczeń szpitalnych.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania na kierunku Inwestycje Kapitałowe i Strategie Finansowe Przedsiębiorstw.
Posiada blisko 10-letnią praktykę zawodową w branży ochrony zdrowia. W FORMEDIS Medical Management & Consulting odpowiedzialny za realizację projektów z obszaru doradztwa transakcyjnego oraz analiz finansowych.
W swojej dotychczasowej karierze zawodowej:
Lena Garnik– ukończyła Akademię Medyczną oraz Wyższą Szkołę Zarządzania i Finansów we Wrocławiu. Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu Centrum Medycznego GAMMA – nowoczesnego szpitala ortopedycznego z siedzibą w Warszawie.
Menedżer z 25 letnim stażem w sektorze ochrony zdrowia, posiadająca wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zarówno placówkami otwartej jak i szpitalnej opieki medycznej.
Zarządzała podmiotami realizującymi świadczenia w ramach kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ), jak i ośrodkami działającymi w modelu komercyjnym.
Specjalizuje się w optymalizacji procesów operacyjnych w podległych podmiotach, w tym o rozproszonej strukturze i należących do dużych grup kapitałowych.
W swojej działalności łączy wiedzę medyczną z zaawansowanymi kompetencjami menedżerskimi, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania operacyjnego, wdrażania innowacji technologicznych oraz optymalizacji procesów klinicznych i administracyjnych.
Jej styl zarządzania oparty jest na partnerskim podejściu, wysokich standardach etycznych oraz otwartości na rozwój i innowacje technologiczne.
Lesław Skibiński – Product Development Director
Lesław jest twórcą innowacyjnego startupu, który obecnie stanowi część renomowanej marki MEED. Przez osiem lat konsekwentnie pracował nad rozwojem systemów opieki zdrowotnej, w tym nad stworzeniem portalu dla pacjentów oraz ulepszaniem systemów świadczenia usług medycznych.
W ostatnim roku, skupiając się na transformacji cyfrowej, Lesław zyskał uznanie jako ekspert rynkowy w dziedzinie laboratoriów analitycznych. Jego praca miała istotny wpływ na komercjalizację i rozwój usług medycznych, w tym telemedycyny, z zastosowaniem zaawansowanych technologii monitorowania.
Daniel Nowocin – założyciel i Prezes Zarządu Medidesk,
Ekspert w zakresie innowacji w ochronie zdrowia i cyfrowej transformacji, od wielu lat związany z branżą medyczną, specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych wspierających obsługę pacjenta, rejestrację medyczną i procesy zarządzania placówkami ochrony zdrowia. Jego interdyscyplinarne doświadczenie w obszarze nowych technologii, marketingu, sprzedaży i zarządzania zespołami pozwala mu aktywnie kształtować innowacyjne ścieżki rozwoju placówek leczniczych.
Jako założyciel platformy Medidesk koncentruje się na wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi, w tym sztucznej inteligencji, do podnoszenia jakości świadczeń, zwiększania efektywności pracy zespołów oraz poprawy doświadczenia pacjentów. Doradza właścicielom i menedżerom placówek medycznych w zakresie strategii rozwoju i wdrażania rozwiązań IT, które realnie zmieniają sposób funkcjonowania ochrony zdrowia.
Prywatnie jest ojcem dwójki wspaniałych dzieci, fanem wszystkich form aktywności ruchowej, eskapad terenowych oraz rozwoju samoświadomości, wierzącym w znaczenie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym jako klucza do sukcesu.
Robert Krom – Doświadczony menadżer z ponad 25 letnim stażem w zarządzaniu operacyjnym, sprzedażowym oraz zarządzaniu projektami w międzynarodowych firmach z sektora healthcare, telekomunikacji i usług konsumenckich. Od 2018 jest związany z Medicover, gdzie dotąd zarządzał siecią centrów medycznych w regionie północnym i na Mazowszu oraz wdrażał ogólnopolskie projekty biznesowe w obszarze biznesu ambulatoryjnego Medicover. Obecnie Dyrektor Rozwoju i Integracji Biznesu Pionu Usług Szpitalnych w Medicover oraz Członek Zarządu- Dyrektor Zarządzający w Nasz Lekarz Przychodnie Medyczne.
Marcin Sawicki – Konsultant i ekspert ds. obsługi klienta, contact center i customer experience. Od ponad 25 lat wspiera firmy w tworzeniu doświadczeń, które realnie odpowiadają na potrzeby klientów – a przede wszystkim pacjentów.
Pracował dla firm z branży ubezpieczeniowej, medycznej, telekomunikacyjnej i nieruchomości – m.in. budując od podstaw zespoły obsługi w PZU Zdrowie i Medicover, wspierając rozwój usług w CBT Centrum oraz prowadząc audyt doświadczeń pacjenta i systemu contact center w CMP.
Dziś koncentruje się na przekształcaniu klasycznych zespołów obsługi klienta i pacjenta w nowoczesne Contact Experience Center – łączące dane, technologię (AI, CRM, omnichannel) oraz głębokie zrozumienie potrzeb pacjenta.
Jego podejście zakłada nie tylko szybkie i sprawne procesy, ale przede wszystkim empatyczną i ludzką obsługę, która buduje zaufanie i lojalność.
Wykładowca studiów podyplomowych Customer Experience Management na Uniwersytecie WSB Merito. Autor artykułów na temat patient experience i nowoczesnej obsługi pacjenta, publikowanych m.in. w magazynie Patient Experience Manager.
Łączy wizjonerskie myślenie z operacyjnym realizmem, wierząc, że najlepsza obsługa pacjenta zaczyna się nie od technologii – ale od słuchania.
📍 www.marcinsawicki.pl
Piotr Więcek-Janka – ekspert w zakresie cyfryzacji ochrony zdrowia i przedstawiciel Sign on Tab w Polsce – firmy oferującej rozwiązania do biometrycznego podpisywania dokumentów medycznych na tabletach. Specjalizuje się we wdrażaniu bezpapierowych procesów w szpitalach i placówkach medycznych, wspierając je w transformacji cyfrowej. Jego działalność przyczynia się do zwiększenia efektywności administracyjnej, poprawy bezpieczeństwa danych pacjentów i realizacji celów ESG w sektorze ochrony zdrowia.
Marcin Romanowski – Dyrektor Sektora e-Zdrowie. Absolwent Wydziału Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Elektronika i Telekomunikacja. Z Grupą Comarch związany od 2003 roku. Przez szesnaście lat zajmował się produkcją i wdrożeniami systemów bankowości elektronicznej na stanowiskach zarządczych. Od 2019 roku pełni funkcje Dyrektora Sektora e-Zdrowie w ramach GK Comarch oraz Prezesa Zarządu spółki Comarch Healthcare S.A. Odpowiada za sprzedaż i dostawę rozwiązań systemów klasy HIS, modułów EDM, a także rozwiązań telemedycznych ze wsparciem algorytmów AI. W obszarze jego odpowiedzialności znajduje się również zarządzanie jednostką Centrum Medycznego iMed24 oraz produkcja urządzeń telemedycznych w fabryce elektroniki IoT Plant w Krakowie. W 2022 roku objął też stanowisko wiceprezesa zarządu spółki Comarch Technologies Sp. z o.o. W latach 2023-2024 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Comarch S.A, a od czerwca 2024 roku zasiada również we władzach KS Cracovia w randze Wiceprezesa.
Tomasz Prystacki – Doktor Nauk o Zdrowiu (Pomorski Uniwersytet Medyczny) Absolwent IESE Business School – University of Navarra, Hiszpania. Ukończył studia podyplomowe z zakresu controllingu oraz m In zarządzania w ochronie zdrowia. Legitymujący się certyfikatami ukończenia specjalistycznych szkoleń m In. z zakresu komunikacji kryzysowej, VBH na Harvard Business School, USA. Magister Zarządzania Strategicznego WSB – NLU, Nowy Sacz & Evanston, Chicago.
Posiada wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu i skalowaniu biznesu w Polsce i w regionie EMEA EAST w branżach Healthcare i Medtech – m in. poradnie, oddziały, stacje dializ jak również od 2025r w szeroko rozumianej onkologii i rehabilitacji.
Wykładowca akademicki, konsultant, prelegent, autor i współautor wielu artykułów z zakresu łańcucha dostaw, controllingu, zarządzania ochroną zdrowia.
Członek Komitetu Zdrowia Krajowej Izby Gospodarczej Medycyna Polska.
Obecnie Prezes, COO Luxmed Onkologia w Warszawie.
Izabela Matysiak – Ekspertka zarządzania operacyjnego, z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z placówkami medycznymi. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu procesów obsługi pacjenta, optymalizacji struktur organizacyjnych oraz rozwoju zespołów odpowiedzialnych za kontakt z pacjentem.
Na co dzień pełni kluczową rolę w firmie Medidesk, gdzie odpowiada za strategiczne obszary operacyjne – od obsługi klienta, przez wsparcie techniczne, po wdrożenia. Współtworzy programy jakości, takie jak „tajemniczy pacjent”, koncentrując się na analizie danych i realnym wpływie doświadczeń pacjentów na funkcjonowanie placówek.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów z zakresu prawa medycznego. Łączy wiedzę prawną i analityczną z praktycznym podejściem do zarządzania, wspierając środowisko medyczne w podnoszeniu standardów i efektywności pracy. Jej siłą jest umiejętność dostrzegania powiązań między procesami, ludźmi i wynikami.
dr Anna Rulkiewicz od 2007 roku zarządza największą siecią medyczną w Polsce – Grupą LUX MED. Przeprowadziła ponad 60 akwizycji, a także zbudowała zespół blisko 30 tys. profesjonalistów. Pełni też funkcję wiceprezydentki Konfederacji Lewiatan i prezeski Związku Pracodawcy dla Zdrowia. Jest też wiceprzewodniczącą Rady Polskiego Komitetu Olimpijskiego, pełni funkcję członkini Rady Nadzorczej Banku Handlowego SA (Citi Handlowy) i członkini Rady Programowej studiów MBA prowadzonych przez Szkołę Główną Handlową i Warszawski Uniwersytet Medyczny. Dr nauk medycznych i nauk o zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Absolwentka Stanford Executive Program na Stanford University Graduate School of Business i Executive Program na Singularity University w Santa Clara w Kalifornii.
W 2024 otrzymała tytuł jednej z najbardziej skutecznych kobiet w biznesie według magazynu Forbes Polska. Rok wcześniej Business Insider docenił jej działania, przyznając główną nagrodę „Business Insider Awards” w kategorii ESG. Anna Rulkiewicz znalazła się na 2. miejscu listy najbardziej wpływowych kobiet w polskiej ochronie zdrowia, rankingu przygotowanym przez redakcję Rynku Zdrowia. Prowadzona przez nią firma regularnie otrzymuje nagrody takie jak np.: Gwiazda Jakości Obsługi, Listek ESG Polityki czy Top Marka.
Jest cenionym w środowisku ekspertem, zapraszanym regularnie do debat dotyczących m.in. zdrowia publicznego, kwestii finansowania świadczeń zdrowotnych, współpracy sektora publicznego i prywatnego, szpitalnictwa, medycyny pracy, e-zdrowia, dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych czy roli kobiet w biznesie.
Michał P. Dybowski jest międzynarodowym ekspertem w zakresie innowacji w ochronie zdrowia, cyfrowej transformacji oraz tworzenia regulacyjnych ram testowych (regulatory sandboxes), specjalizującym się w bezpiecznej integracji zaawansowanych technologii – szczególnie sztucznej inteligencji – w sektorach o wysokim stopniu regulacji. Pełni funkcję Lidera Sekcji Piaskownic Regulacyjnych AI w Grupie Roboczej ds. AI (GRAI) przy Ministerstwie Cyfryzacji, gdzie kieruje inicjatywami mającymi na celu kompleksowe testowanie i walidację nowych modeli legislacyjnych oraz rozwiązań deregulacyjnych. Działania te zapewniają bezpieczne, zgodne z prawem i efektywne wdrażanie technologii, gwarantując ochronę obywateli oraz instytucji państwowych. Jego doświadczenie obejmuje budowanie bezpiecznych i sprawdzonych środowisk regulacyjnych, które stanowią wzór dla innych kluczowych sektorów gospodarki.
Jako Dyrektor Departamentu Zrównoważonego Rozwoju i Bezpieczeństwa oraz Chief Sustainability Officer (CSO) Polskiej Federacji Szpitali (PFSz), Michał zarządza strategicznymi projektami integrującymi standardy środowiskowe, społeczne oraz zarządcze (ESG) z najwyższymi standardami operacyjnymi w szpitalach. W swoich działaniach wykorzystuje rozwiązania sztucznej inteligencji i technologie cyfrowe w celu optymalizacji badań klinicznych, poprawy jakości opieki nad pacjentem oraz zapewnienia doskonałości operacyjnej, obejmującej zarządzanie zasobami, logistykę i cyberbezpieczeństwo. Wdraża pionierskie inicjatywy z zakresu klinicznych systemów wspomagania decyzji, analityki predykcyjnej oraz monitoringu w czasie rzeczywistym, znacząco zwiększając efektywność i standardy jakości w ochronie zdrowia.
Jako założyciel i lider Koalicji CyberC4HE aktywnie wspiera współpracę międzysektorową na rzecz wzmacniania cyberbezpieczeństwa, dostosowując organizacje ochrony zdrowia do wymagań europejskich regulacji, takich jak dyrektywa NIS2, oraz rozwijając standardy bezpieczeństwa operacyjnego. Dodatkowo, jako Prezes Healthcare Poland Foundation i koordynator polskiego ISEC, promuje międzynarodową współpracę, rozwijając platformy polubownego rozwiązywania sporów medycznych oraz strategicznie wspierając Europejski Hub Innowacji Cyfrowych (EDIH). Dzięki tym inicjatywom zapewnia sprawną integrację innowacyjnych rozwiązań biotechnologicznych i cyfrowych z bezpiecznym oraz elastycznym środowiskiem regulacyjnym, skutecznie łącząc ochronę własności intelektualnej, zgodność regulacyjną, zrównoważony rozwój oraz operacyjną doskonałość.
Michał pełni również rolę przedstawiciela Polski w ramach AI Impact Fundacji GAIA, stanowiącej strategiczny most pomiędzy polskim sektorem MedTech a ekosystemem innowacji w Dolinie Krzemowej, realizowanej we współpracy z Uniwersytetem Stanforda w Kalifornii.
Jest częstym prelegentem na konferencjach międzynarodowych, prezentując Polskę jako lidera pionierskich rozwiązań regulacyjnych, które w sposób bezpieczny przyspieszają wdrażanie transformacyjnych technologii. Jego interdyscyplinarne doświadczenie pozwala mu aktywnie wpływać na kształtowanie innowacyjnych ścieżek legislacyjnych oraz piaskownic regulacyjnych, umacniając pozycję Polski jako centrum zrównoważonych, bezpiecznych i zgodnych z regulacjami innowacji technologicznych w ochronie zdrowia i innych ściśle regulowanych sektorach.
Paweł Walicki – absolwent Warszawskiej Akademii Medycznej (2000 r.), prezes zarządu Grupy Centrum Medyczne CMP, członek zarządu Pracodawców dla Zdrowia, pasjonat zarządzania.
W 2002 roku utworzył pierwszą przychodnię w ramach marki Centrum Medyczne CMP – w Piasecznie, przy ulicy Puławskiej (stąd nazwa spółki). Firma powstała na bazie zespołu prywatnych gabinetów, w których przyjmowali lekarze z rodziny Walickich, ich krewni i przyjaciele.
Obecnie, po 23 latach od powstania, w Grupie CMP, którą zarządza Paweł Walicki znajduje się 25 przychodni zlokalizowanych w województwie mazowieckim i łódzkim oraz kilkaset placówek partnerskich w całej Polsce. Firma zatrudnia około 500 lekarzy i obsługuje rocznie milion pacjentów w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz opieki specjalistycznej i abonamentów. W skład Grupy CMP wchodzą również inne brandy – NZOZ Brankowska, Centrum Psychologiczne Good Life i salon optyczny Optyk.cafe.
CMP jest pomysłodawcą i organizatorem kampanii społecznej #odwoluje #nieblokuje, dotyczącej problematyki nieodwołanych wizyt lekarskich.
Urszula Szybowicz – Absolwentka kierunku zdrowie publiczne zarządzanie w opiece zdrowotnej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pomysłodawczyni i prezes Fundacji Nie Widać Po Mnie, koordynatorka projektów dotyczących profilaktyki zdrowia psychicznego kadry medycznej, dzieci i młodzieży oraz seniorów. Propagatorka zdrowego stylu życia oraz wsparcia psychologicznego. W Polskim Towarzystwie Koordynowanej Ochrony Zdrowia pełni funkcję wiceprezesa, a w Polskiej Federacji Szpitali – dyrektor operacyjnej. Wyróżniona w konkursie Lider Roku 2022, Działalność Charytatywna organizowanym przez wydawnictwo Termedia, Bronze Winner w kategorii dobrostanu pracowników medycznych podczas IHF Awords organizowanego przez Światową Federację Szpitali. Jest na Liście 100 najbardziej wpływowych osób w ochronie zdrowia organizowanej przez Puls Medycyny i liście 50 wpływowych kobiet Rynku Zdrowia.
Łukasz Sosnowski – Zawodowo zajmuje się wdrażaniem innowacji i transformacji cyfrowej, w szczególności z uwzględnieniem rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję w obszarze medycyny. Realizując przekrojowe projekty wdrożeniowe i transformacyjne kieruje się biznesowym podejściem i zrozumieniem potrzeb klienta – pacjenta. Zdobył doświadczenie jako wieloletni konsultant procesowy i strategiczny oraz prezes spółek i lider zespołów. Przygodę z innowacjami w obszarze zdrowia testował na własnej skórze, zakładając startup medyczny w obszarze neurologii, który zrealizował od zera i rozwijał przez 3 lata, wdrażając uczenie maszynowe w diagnozie i terapii padaczki. Od 2023 roku związany z Naczelną Izbą Lekarską, jest liderem projektu NIL IN – Sieć Lekarzy Innowatorów, od 2024 związany także z Okręgową Izbą Lekarską w Warszawie, gdzie prowadzi Ośrodek Projektów i Innowacji.
Lek. Ligia Kornowska – lekarz, dyrektor zarządzająca Polskiej Federacji Szpitali, organizacji zrzeszającej największą liczbę szpitali w Polsce. Propagatorka AI w medycynie, liderka Koalicji AI w zdrowiu. Co-founder i Prezes Zarządu Data Lake i Fundacji Podaruj Dane. Wyróżniona na listach „25 under 25” i „30 under 30” Forbes’a, od 4 lat wyróżniana na liście „100 najbardziej wpływowych osób w ochronie zdrowia”. Była CEO/dyrektor kilku startupów medycznych. Prelegentka i moderator licznych konferencji sektora ochrony zdrowia o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
Lesław Skibiński to ekspert w zakresie innowacji technologicznych dla sektora medycznego i ubezpieczeniowego, z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży. Jako założyciel i lider SANEO S.A. (Meedy) zrewolucjonizował integrację systemów medycznych, tworząc nowoczesne portale pacjentów oraz platformy usprawniające zarządzanie usługami zdrowotnymi. Jego rozwiązania technologiczne, w tym systemy EDM, zdobyły liczne wyróżnienia, w tym prestiżowe tytuły „Lidera” i „Hit Roku” w konkursie Techno Biznes Gazety Bankowej. Dzięki jego działaniom na rynku udostępniono ponad 25 000 kalendarzy świadczeniodawców, integrując sektor medyczny od korporacji po indywidualne gabinety. Współpracował z liderami rynku, takimi jak Lux Med, Gemini, Polmed czy Wirtualna Polska, dostarczając im innowacyjne rozwiązania technologiczne. Jego misją jest nieustanne wdrażanie narzędzi, które podnoszą jakość usług medycznych i ułatwiają dostęp do opieki zdrowotnej.